  • Data: 2016-04-15 19:05:01
    Temat: Re: [OT] Remontować HpLJ4Plus czy kupić nowy laser i jaki?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-15 00:33, Zenek Kapelinder wrote:
    > Od bardzo dawna ...

    Przypomina mi to wykład jaki usłyszałem od jednego kolesia od sitodruku
    kiedy grzecznie zapytałem czy są jakieś farby światloczule ktore by się
    nadały bo Positiv20 drogi. Wykład trwał z 15 minut i wielokrotnie z
    niego dowiedziałem się że gdybym jednak chciał robić coś innego niż PCB
    to mam następujące opcje... No i na koniec koniecznie trzeba było dodać
    że jestem idiotą bo to co robie nie działa. Nie wiem dlaczego ale jak
    słyszę o drukarzach to przypomina mi się tamten monolog. I proszę, deja
    vu, tylko tutaj z pieczątkami i używaniem laserów w poligrafii.