  • Data: 2016-04-15 00:33:29
    Temat: Re: Remontować HpLJ4Plus czy kupić nowy laser i jaki?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od bardzo dawna nikt praktycznie nie uzywa wydrukow z drukarek laserowych w
    poligrafi. A zwlaszcza do rastrow. Drukarki laserowe przyjely sie przy robieniu
    pieczatek. Ale tam stykowo przerzuca sie wydruk na pomaranczowy bardzo twardy
    negatyw. Niby mozna wydrukowac negatyw z drukarki ale z tego co wiem, a wiem, nikomu
    z takiego zrobionego na drukarce laserowej negatywu pieczatki nie udalo sie zrobic.
    Przy obrobce fotograficznej liczy sie nie tylko zaczernienie ale i stosunek czarnego
    do przepuszczajacego swiatlo. I przy drukarce jest on niedostateczny, za maly.
    Oczywiscie jak komus jakos wychodzi z drukarki to sie powinien cieszyc. Ale to nie
    jest docelowa amatorska technologia. Ze zdjec jakie byly przy amatorskiej
    technologii ktora mozna nazwac kalkomania wedlug mnie efekt byl rewelacyjny. Jesli
    ktos by wydruk stykowo kopiowal na film swiatloczuly uzywany przy pieczatkach to
    wedlug mnie efekt bylby o wiele lepszy.