  • 21. Data: 2011-04-09 06:11:39
    Temat: Re: Remapowanie uszkodzonych sektorów dysku
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Mega" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:quiab7n20uim.1dyfnn4o4aiz0$.dlg@40tude.net...

    > Kurde ale jaja, po raz pierwszy widzę żeby ktoś odpowiadał w sygnaturce,
    > i to jeszcze nie swojej tylko przedpiścy.
    > ROTFL

    Na szczęście w pizdu to mi program automatycznie wycina, więc gość nie
    istnieje :)

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2011-04-11 14:50:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 14:32:16 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Nie da się tego syfu poprawnie skonfigurować? Czy też ta łajza jest po
    > prostu wyjątkowo tępa?

    Na pl.news.czytniki znalazłem coś takiego:
    "...czyli ratunek dla tych, co się beznadziejnie upierają przy
    niezgodnej z RFC 3676 (i RFC 2646 wbrew deklaracjom wysyłanym
    w nagłówkach wiadomości) najnowszej wersji Windows Live Mail 2011:
    http://www.dusko-lolic.from.hr/wlmquote/"

    Osobiście nie testowałem, ale mam poważne wątpliwości, czy rzeczony buc z
    tego skorzysta.

    [ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 23. Data: 2011-04-11 14:50:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 15:47:37 +0200, Janusz napisał(a):

    (ciach...)
    > Ty w tym towarzystwie pełnisz rolę typowej burdel mamy. Powiedz, kiedy
    > odpowiedziałeś na post jakąś konkretną radą?...a głos zabierasz często!!!

    Idź się bucu z Animką po pleckach poklepać. A na razie - do wora.

    [ I've got nothing against God. It's his Fan Club I can't stand. ]
    [ (znalezione w necie) ]