  • 1. Data: 2011-04-06 00:11:19
    Temat: Razer Orochi
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Przymierzam sie do zakupu tej myszki do komputera stacjonarnego. Mam
    pytanko. Nie wiecie czy w komplecie z myszka jest odbiornik bluetooth
    czy musze dodatkowo dokupic z myszka? Z gory dziekuje za odpowiedz
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-04-06 00:40:30
    Temat: Re: Razer Orochi
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jesli to mysz bezprzewodowa (nie BT) to bedzie miala odbiornik w komplecie.
    Jesli bluetooth to raczej bedziesz musial go nabyc osobno.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-04-06 17:32:20
    Od: EdtheDuck <n...@s...pl>

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 02:11:19 +0200, z cienia wyłoniła się postać, która
    przedstawiła się jako Tasiorsa, a następnie wysyczała:

    > Przymierzam sie do zakupu tej myszki do komputera stacjonarnego. Mam
    > pytanko. Nie wiecie czy w komplecie z myszka jest odbiornik bluetooth
    > czy musze dodatkowo dokupic z myszka? Z gory dziekuje za odpowiedz

    Na filmiku na Youtube z odpakowywania myszki widać, że odbiornika bluetooth
    nie ma w zestawie.
    To mysz przeznaczona raczej do notebooków które BT mają wbudowany.
    --
    _
    EdtheDuck >*)_

  • 4. Data: 2011-04-06 19:37:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-06 19:32, EdtheDuck pisze:
> [...]
    > nie ma w zestawie.
    > To mysz przeznaczona raczej do notebooków które BT mają wbudowany.

    Nie wiem w czym problem? Świetne BT można kupić na allegro za 2 zl. z
    groszami!
    Sama mam takie malutkie cudeńko.

    --
    animka