  • 11. Data: 2011-04-08 10:19:50
    Temat: Re: Remapowanie uszkodzonych sektorów dysku
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:inmflb$mbd$1@news.onet.pl...
    >W dniu 08-04-2011 09:23, Janusz rzecze:

    > Ale naprawdę cytujesz jak debil.

    Bo używa najnowszego badziewia z Microsoftu zwanego "...Live Mail...".

    --
    marfi
    *****************

  • 12. Data: 2011-04-08 10:30:23
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 08-04-2011 12:18, Janusz rzecze:
    (CHW co, bo nie umie cytować).

    PLONK.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 13. Data: 2011-04-08 12:31:13
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.04.2011 09:23, Janusz pisze:

    > cytuj po ludzku....
    > *******************
    > Przestań bredzić! Masz coś konkretnego do powiedzenia, czy tylko chcesz
    > zaistnieć?

    I ty, bezczelny gnojku, masz czelność prosić o pomoc przy takim zachowaniu?

    *plonk*

  • 14. Data: 2011-04-08 12:32:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.04.2011 10:23, marfi pisze:

    > Bo używa najnowszego badziewia z Microsoftu zwanego "...Live Mail...".

    Nie da się tego syfu poprawnie skonfigurować? Czy też ta łajza jest po
    prostu wyjątkowo tępa?

  • 15. Data: 2011-04-08 12:47:40
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-04-2011 o 14:32:16 Andrzej Ława
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > Nie da się tego syfu poprawnie skonfigurować? Czy też ta łajza jest po
    > prostu wyjątkowo tępa?

    Both.

    Ale podobno Live Mail 2009 jeszcze dawał radę. Spieprzyli w najnowszym.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 16. Data: 2011-04-08 12:48:34
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.04.2011 14:47, Sławek Maculewicz pisze:

    > Both.

    Jaki użytkownik, taki produkt ;->

    > Ale podobno Live Mail 2009 jeszcze dawał radę. Spieprzyli w najnowszym.

    M$ w ogóle ma śliczne pomysły... Np. ignorowanie sortowania w widokach w
    M$ SQL o ile nie ma klauzuli "TOP", przy czym w nowszych wersjach
    "naprawili" i jak się da "TOP 100 PERCENT" to też sortowanie jest olewane.

    A autorzy jednej aplikacji magazynowej nałogowo używali sortowania w
    widokach... Ale znalazłem inne obejście. Nie powiem jakie, bo jeszcze i
    to "naprawią" ;->

  • 17. Data: 2011-04-08 13:47:37
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > zaistnieć?

    I ty, bezczelny gnojku, masz czelność prosić o pomoc przy takim zachowaniu?

    *******************************
    Ciebie Cioto o pomoc nie prosiłem.
    Poza tym zauważ kto pierwszy zaczął zachowywać się wulgarnie?
    Już wam kiedyś zwróciła dziewczyna uwagę, jesteście zwykłą bandą pedałów. Im
    mniej wiedzy merytorycznej, tym więcej złośliwych (absolutnie nie związanych
    z tematem) docinków!
    Obserwując grupę, jest kilka takich osób, tworzących towarzystwo wzajemnej
    adoracji, w rezultacie o miernej wiedzy, zakompleksionej, chcący w grupie
    jakoś zaistnieć. Tak naprawdę to , marna banda pedałów wchodząca sobie w
    każdą część ciała.
    Ty w tym towarzystwie pełnisz rolę typowej burdel mamy. Powiedz, kiedy
    odpowiedziałeś na post jakąś konkretną radą?...a głos zabierasz często!!!

  • 18. Data: 2011-04-08 21:19:33
    Od: Desper <p...@w...grzegorz.com>

    W dniu 2011-04-08 12:19, Janusz pisze:
    > *****************
    > Widzę, że jesteś w temacie:)

    Widze, ze twoje neurony bladza. Przyjmuj wiedze, prosze.

  • 19. Data: 2011-04-08 21:25:08
    Od: Desper <p...@w...grzegorz.com>

    W dniu 2011-04-08 15:47, Janusz pisze:
> [...]
    > Ty w tym towarzystwie pełnisz rolę typowej burdel mamy. Powiedz, kiedy
    > odpowiedziałeś na post jakąś konkretną radą?...a głos zabierasz często!!!

    Odpowiem ci p..i w...u, bo widze, ze nie potrafisz swoich neuronow
    rozkrecic.
    Odpowiada sie komus, kto potrafi ruszyc mozg, ty go nie masz.
    Dostajesz trzysta podpowiedzi i trzysta jeden olewasz, zajmij sie
    malowaniem scian, prosze.

  • 20. Data: 2011-04-08 22:21:36
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 21:44:48 +0200, Janusz napisał(a):

    > Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup
    (...)
> [...]
    > Dominik (& kąpany)
    > "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    > Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
    > CrystalDiskInfo, w polu oznaczonym C5 zabarwił się na żółto z informacją o
    > remapowaniu niestabilnych sektorów.
    > Stąd też było moje pytanie. Przeskanowałem powierzchnię dysku i jeden
    > element (95MB) z dysku 250GB zabarwił się na czerwono, jako uszkodzony. Mam
    > obraz systemu na zewnętrznych dyskach i myślę, że z powodu tego jednego
    > błędu nie ma co wpadać w panikę?... a może się mylę?

    Kurde ale jaja, po raz pierwszy widzę żeby ktoś odpowiadał w sygnaturce,
    i to jeszcze nie swojej tylko przedpiścy.
    ROTFL

    --
    Pzdr.
    Mega