  • Data: 2009-12-07 08:48:15
    Temat: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009[OT]
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Losketh pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > I to juz nie jest nask :P
    > W ofercie handlowej com.pl wystepuje osobno jako inna domena :) nie wnikam
    > tutaj w techniczne szczegoly tymbardziej ze jestem tylko webmasterem i
    > samymi domenami sie nie zajmuje :D

    no, to wiedz, że Nask obsługuje całe .pl. gov.pl też, ale to nie
    komercyjne, dlatego na dns.pl nie figuruje.
    ile ja się z wami niegdyś nawojowałem, żeby coś zarejestrować... masakra
    jakaś. dobrze, że zmądrzeliście (rynek). kiedyś od widzimisie admina
    zależało, czy mi zarejestruje domenę jaką wymyślił klient, czy nie. to
    było jakieś... o kurwa, 12 lat temu. ale ten czas zapierdala.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5