  • Data: 2009-12-07 14:09:35
    Temat: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009[OT]
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arni pisze:

    > czesci do volvo kupuje tam gdzie taniej, czasem ASO ma lepsze ceny. Mam
    > wybór, rozumiesz? Gdyby ASO było monopolistą to by było tak jak 10 lat
    > temu z NASKiem. Ale nie jest i NASK juz tez nie jest. I tylko o to mi
    > chodzi.

    no myślę, że to Ty nie rozumiesz. cześci produkcji marki chonda możesz
    kupić w ASO i u pana Henia. u pana Henia masz 20% taniej i u niego
    kupisz. ale i pan Henio i ASO mają części produkcji chonda z fabryki
    chonda. Nask to ASO, Home.pl to pan Henio. troszkę jak lenovo i IBM.
    jedno i drugie to IBM, ale lenovo jest dla tych biedniejszych na
    tańszych częściach, ale za to wiecej się sprzedaje, co nie przeszkadza
    marce IBM stracić wizerunku jakości.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5