  • 11. Data: 2013-06-09 00:55:16
    Temat: Re: Rekrutacja do pracy a Facebook
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-08 13:43, $heikh el $hah pisze:
    > A jeśli tak, to co im mówi, jeśli się okazuje, że dana osoba konta nie
    > posiada?

    Pewnie mówi - z duchem tej grupy - żeby zmienić zasilacz ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2013-06-09 01:42:36
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-09 00:55, Krystek pisze:

    > Pewnie mówi - z duchem tej grupy - żeby zmienić zasilacz ;)

    Mam sprawny i mocny:
    19V i 4.74A, czyli całe 90W... ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-06-09 04:18:15
    Temat: Re: Rekrutacja do pracy a Facebook [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 08 Jun 2013 22:33:04 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > A z drugiej strony, w tych nielicznych znajomych, którzy mi pozostali po
    > przeprowadzeniu czystek, były dwie poważne osoby, których 'znajomość'
    > mogłaby potwierdzać to, co bym napisał w CV, aczkolwiek wątpię, by ew.
    > pracodawcy do tego stopnia chciało się kogoś sprawdzać.

    O słodka naiwności...

    [ Gentleman broni kobiety tak długo, dopóki z nią nie zostanie sam na sam. ]
    [ (Benicio Del Toro) ]

  • 14. Data: 2013-06-09 08:36:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-09 00:43, Użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > "Na szczęście" Usenet umiera. ;)

    Tym gorzej dla ciebie, łatwo sprawdzić(znaleźć) jak z siebie idiotę
    robiłeś i robisz.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-06-09 11:30:28
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-09 08:36, RadoslawF pisze:

    > Tym gorzej dla ciebie, łatwo sprawdzić(znaleźć) jak z siebie idiotę
    > robiłeś i robisz.

    Robić z siebie idiotę, jak czasami mi się udaje, to zupełnie co innego
    niż idiotą nie być, co tobie nie udaje się wcale.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2013-06-09 12:09:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-09 11:30, Użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > Robić z siebie idiotę, jak czasami mi się udaje, to zupełnie co innego
    > niż idiotą nie być, co tobie nie udaje się wcale.

    Nie czasami tylko stale. :-)
    I tak dalej trzymaj.

  • 17. Data: 2013-06-09 12:25:11
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-09 12:09, RadoslawF pisze:

    > Nie czasami tylko stale. :-)
    > I tak dalej trzymaj.

    Cięta riposta. :(
    Oby tak dalej. :)