  • 1. Data: 2010-09-05 06:43:47
    Temat: Reklamy ciszej ???
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Zna ktoś może aktualną/oficjalną sytuację z przyciszeniem reklam ?
    Coś się zmieniło w tej sprawie na gorsze dla widzów ?
    Już chyba były trochę ciszej...

    Miały być ciszej cały czas a znów muszę pilota brać do ręki jak zaczyna się
    reklama i przyciszać albo zmieniać kanał :(

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2010-09-05 10:22:47
    Temat: Re: Reklamy ciszej ???
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się
    > reklama i przyciszać albo zmieniać kanał :(

    Mnie sie wydaje, ze niektore stacje sprytnie obchodza przepis
    Reklama nie moze byc glosniej niz poprzedzajacy program (tak to zdaje sie
    jest?), wiec zamiast dawac reklamy zaraz po filmie, tak jak kiedys, to
    teraz jest tak:
    cichszy program/serial/film - glosna zapowiedz "a jutro u nas na
    kanale..." - glosne reklamy (juz legalnie, bo nie glosniej niz zapowiedz) -
    glosna zapowiedz "a pojutrze u nas na kanale..." - cichszy program
    Tez zauwazyliscie? Mnie sie wydaje ze np. Hallmark czy FoxLife tak robia