  • 11. Data: 2010-07-28 15:01:43
    Temat: Re: Reklamacja - usługi GSM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:

    > Pozsotaje pytanie, czy absurdalnosc roszczen ma tutaj jakiekolwiek
    > znaczenie?
    > Np. pisze, ze nie doszedł mój sms za co zadam 100.00 odszkodowania.
    > Frima nie odpowiada w ciagu 30 dni i co?
    > Moge isc do komornika po 100.000?

    Najpierw sąd, potem komornik :) Podejrzewam, że absurdalne roszczenia
    byłyby jednak odrzucane.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-07-28 15:22:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 14:57:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > znaczenie?
    > Np. pisze, ze nie doszedł mój sms za co zadam 100.00 odszkodowania.
    > Frima nie odpowiada w ciagu 30 dni i co?

    Jak chcesz, żeby to komornik pokazał ci pukanie się po głowie, to proszę
    bardzo, możesz iść.
    Jak nie, to wspomniana ustawa Prawo Telekomunikacyjne precyzyjnie opisuje
    zakres odpowiedzialności operatora za nienależyte wykonanie usług.

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 13. Data: 2010-07-28 17:57:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Najpierw sąd, potem komornik :) Podejrzewam, że absurdalne roszczenia
    > byłyby jednak odrzucane.

    na jakiej podstawie?
    czy np roszczenie darmowego abonamentu przez 2 lata byłoby absurdalne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 14. Data: 2010-07-28 18:41:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > na jakiej podstawie?

    Jest taki przepis... nie czynić ze swojego prawa użytku niezgodnego
    z... itd.

    > czy np roszczenie darmowego abonamentu przez 2 lata byłoby absurdalne?

    Ależ Kumo, czemu nie 500 milionów!?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-07-28 20:57:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jest taki przepis... nie czynić ze swojego prawa użytku niezgodnego
    > z... itd.

    ok, czyli wspomniane 500 milionów odpada.

    > Ależ Kumo, czemu nie 500 milionów!?

    2 lata darmowego abo to dla operatora zadne pieniadze.
    Pewnie wszystko zalezy, czego dotyczy reklamacja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 16. Data: 2010-07-28 21:04:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:

    > 2 lata darmowego abo to dla operatora zadne pieniadze.
    > Pewnie wszystko zalezy, czego dotyczy reklamacja.

    I jakie szkody poniósł klient. Kilka dni bez ważnego telefonu w
    firmie może być sporo warte.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-07-28 21:48:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 23:04:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > I jakie szkody poniósł klient. Kilka dni bez ważnego telefonu w
    > firmie może być sporo warte.

    w mokrych snach?

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 18. Data: 2010-07-28 21:51:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ?

    --
    L.

  • 19. Data: 2010-07-28 21:52:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 23:51:02 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > ?

    po raz kolejny, powoli, skup się, dasz radę.

    ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA JEST PRECYZYJNIE OKREŚLONA W USTAWIE.

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 20. Data: 2010-07-28 21:55:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > po raz kolejny, powoli, skup się, dasz radę.
    >
    > ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA JEST PRECYZYJNIE OKREŚLONA W USTAWIE.

    Ale z tego nie wynika, aby operator nie mógł uznać reklamacji z
    większym żądaniem niż obowiązek ustawowy.

    --
    Liwiusz