    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Reklamacja naprawy lakierniczej w ASO
    Date: Fri, 6 May 2011 14:46:25 +0200

    Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iptspd$guj$1@inews.gazeta.pl...
    > Czesc
    >
    > Jakis czas temu sasiadka przytarla mi drzwi. Naprawa - lakierowanie -
    > bezgotowkowo z jej OC w ASO.
    >
    > Jednak po naprawie jest slad, drzwi sa odrobine jasniejsze niz sasiadujace
    > elementy, szczegolnie to widac w sloncu.
    >
    > Czy jest o co kruszyc kopie z ASO, zeby poprawili lakierowanie, czy sprawa
    > gory bez szans na wygrana - bo sie wykreca, ze zawsze bedzie roznica przy
    > kilkuletnim lakierze?

    Niedawno lakierowalem przednie drzwi bo były przytarte o słupek. Zdziwiła
    mnie odpowiedź lakiernika że trzeba będzie też pomalować (zrobić przejście)
    tylne "bo na srebrnym będzie widać różnicę". Nie wiem jakby wyglądał jakbym
    pomalował tylko jedne drzwi ale teraz nie widać żadnej różnicy. Więc pewnie
    problem tkwi w tym że zakwalifikowali Ci do naprawy jedne drzwi a powinni 2
    lub chociaż lakierowanie obu.