  • Data: 2011-05-07 22:21:39
    Temat: Re: Reklamacja naprawy lakierniczej w ASO
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 13:27, pablo el

    > Jestem prawie pewien, ze tak sprobuja zrobic...
    >
    > Caly problem polega na tym, ze ten samochod niedawno kupilem, przeplacajac za
    > uzywany w ASO (innym i daleko) za potwierdzona na pismie bezwypadkowosc i
    > oryginalny lakier ;-)) Taka zlosliwosc rzeczy :) Ten Murphy to madry czlek :)
    >
    > Na szczescie starego jeszcze nie sprzedalem - beda sobie mogli lakierowac i 2
    > tygodnie, jakby chcieli ;)

    Tego dowiesz się na rozmowie z nimi, mnie niestety miły pan spuścił na
    drzewo, pomimo że właśnie z nim załatwiałem te szkodę, ni echciałem też
    sobie robic wroga, zresztą najpierw musiałbym wynająć rzeczoznawcę to
    kosztuje trochę i biegać z pismami tu i ówdzie... Jak ktos długo planuje
    jeździć takim autem to na pewno warto, w końcu zmiękną o ile od razu nie
    zaskoczą miłym gestem.

    Trzymam kcuiki, pozdro