  • Data: 2011-05-07 11:51:39
    Temat: Re: Reklamacja naprawy lakierniczej w ASO
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@k...pl>

    > Od razu poznać fachowca ;>.

    Żaden ze mnie fachowiec, że tak się robi - wiem, co nie przeszkadza mi
    myśleć, że oryginalnie nałożonej powłoki lakierniczej nie powinno się
    "poprawiać". Myślę, że jakość wiązania lakierów w miejscu cieniowania
    nigdy nie będzie taka sama jak lakieru nałozonego jednolitą warstwą,
    oczywiście moge się mylić i tu liczę na Twoją jako fachowca pomoc w
    odpowiedzi na proste pytanie - DLACZEGO lakiernik robi cieniowanie,
    zamiast dobrać odpowiedni lakier?