eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza? › Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
  • Data: 2014-07-16 21:11:01
    Temat: Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Efektem tego wszystkiego jest to, że jak widac reklama działa i wpływa na
    > wyobraźnię tych co zazwyczaj zlewają i nie dyskutują na tematy dla nich z
    > serii SF...dokad realizm zaczyna być choćby hipotetycznie możliwy.

    Działa, działa w sposób zupełnie odwrotny do zamierzonego.
    Kiedy oglądam to g. to zawsze się zastanawiam
    1. Ile pieniędzy poszło na emisję?
    2. Ile pieniędzy poszło na wyprodukowanie tego gniota?
    3. Kto odpowiedzialny za wyprodukowanie i emisję ma tak niską świadomość o
    kierowcach w Polsce, uważając, że łykną te bzdety?
    4. Jaki nieuk uważa, że prędkość końcowa równa się prędkości początkowej
    (mimo hamowania)?
    Jednym słowem - tego typu reklamy powodują u mnie podniesienie prędkości
    podróżowania, bo nie dam z siebie robić idioty!
    Pozdrawiam.
    WOJO