eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza? › Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
  • Data: 2014-07-16 18:49:50
    Temat: Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 15:00:41 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kiedyś pisałem - liczbę "pijanych kierowców" należy dzielić przez 3 -
    > wtedy dostaniemy tych co byiby pijani według "europejskiego" prawa (0,5
    > promila) i kierujących pojazdami mechanicznymi. Tak naprawdę to będzie
    > trochę więcej niż 1/3 - coś koło 40%.

    No coz, sumarycznie moze i masz racje - tzn jak odrzucimy polowe
    rowerzystow, i 20% tych co maja ponizej 0.5 promila, to sie zblizymy
    do 1/3. Choc na powyzszych liczbach widac ze raczej 1/2.

    Niestety, 80% zlapanych pijakow ma ponad pol promila. A i tych co jada
    samochodami nie brakuje. 80 tys dalo sie zlapac ... a ilu jechalo ?

    Ale ... wypadki przez nich spowodowane to pojedyncze procenty. Nie w
    alkoholu problem.

    J.