  • 81. Data: 2013-05-29 03:41:12
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:51a4f734$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    Gierka_strategiczna_ze_zwyklymi_pracownikami.html

    > we flashu.

    > Dziala czy nie dziala ?
    > Bo jak nie dziala, to sie te g* z Apple nie nadaje do zabawy :-)

    Naprawdę jeszcze nie skończyłeś przeżywać flasha?? :-)
    Już nawet nowej wersji na Linuxa przestali wypuszczać...
    To jest historia kolego.

  • 82. Data: 2013-05-29 04:13:42
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 03:38, Pszemol pisze:
    > A AMD E2-1800 1.7GHz to kiedy wypuścili?
    > Bo wciąż z nim nowe laptopy widuję w sklepach... :-))
    > Tanie jak barszcz, renomowana marka ASUS i z MS Win8 na pokładzie:
    > http://microcenter.com/product/402682/R503U-MH21_156
    _Laptop_Computer_-_Black

    Dlatego napisałem, że czymś takim, jak "i7" bym się w ogóle nie
    sugerował, bo głupia kamerka w starociu z "i7" może być do niczego, a w
    nowym, z tym samym procesorem (tak, wiem o istnieniu ich generacji) już
    HD i np. jak w moim nowym - z mikrofonem 'stereo'. ;)

    Natomiast z tą renomą ASUSA bym nie przesadzał. No i wiadomo, że u
    jankesów elektronika, motocykle, samochody, odzież jest tańsza niż u
    nas, więc jak się ma rodzinę, to omijając cło, można kupić taniej.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 83. Data: 2013-05-29 08:43:30
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-05-28, o godz. 17:05:19
    kakmar <k...@g...com> napisał(a):

    > Kiedyś byłem, i?

    Takiej np. modowej? Widziałeś jakie tam są komputery? Pomijając
    przywiezione stacjonarki?

    > Tak, tak zdjąć żeby wejść/siąść, założyć żeby iść, zdjąć i postawić
    > przed sobą żeby zajrzeć do środka. Ja też czasem noszę plecak, jak
    > nie mam innego wyjścia.

    Ja ma w jednej kieszeni plecaka laptopa (albo dwa czasami). A w drugiej
    papiery. Ta druga ma organizer na dokumenty. Tylko plecak trezba wybrać
    odpowiedni. Zresztą podobnie jak teczkę.

    > No tak, tylko trochę mało poręczna taka teczka na papiery, IMHO.

    Ale doskonale się sprawdza, zwłaszcza że większość dokumentacji i tak
    jest w formie elektronicznej. na papierze to ostatnio głownie
    podpisywane umowy. Też wcześniej opracowane w formie elektronicznej.

    > OK, nie wnikam, wyobrażam sobie że da się to "jakoś" uzasadnić.

    Nie "jakoś". Praca mobilna to nie tylko handlowcy czy marketingowcy.
    Czego te dwie grupy często nie widzą. Bo oni nie widzą instalacji,
    wdrożenia czy serwisu.

    > Jw. W podróż zabieram wyłącznie, to co konieczne, lub optymalnie się
    > nadające. Na pieszą wycieczkę plecak, do auta/pociągu teczkę/torbę.

    Teczka jest mocno niewygodna bo nie daje wolnych rąk. A np. kupując
    bilet w kasie zwykle wykorzystuje się obie - ot chociażby by z portfela
    wyciągnąć kartę czy gotówkę. W długiej podróży - gdy potrzeba jeszcze
    walizki - nie ma w ogóle co gadac o zaltach plecaka.

    > Nie mieści się pod kartką, nie jest przenośny.

    Ta.... Wystaje jakieś 2 cm... Znaczy nie przenośny. Kurna - nie
    wiedziałem że właściwie na co dzień nosze nieprzenośny komputer... A
    jak _noszę_ to jaki on jest?

    > Dobra ;) można się pośmiać, można sobie racjonalizować, że targanie
    > 17", pozwoli na wygodniejszą pracę, gdzie? Na stoliku w
    > poczekalni/kawiarni/ aucie/przedziale (o samolocie lepiej nie

    A bardzo często w ręku trzymając i stojąc obok szafy z serwerami.
    Wyobraź sobie że praca mobilna to nie tylko firmowa poczta i
    tabelki w Exellu .

    > wspominać). To że jak potrzebuje to przetarga, zainstaluje i zrobi co
    > ma zrobić, czy to scena na stadion, czy atelier fotografa, czy
    > obwoźna serwerownia, to nie znaczy ze jest to przenośny sprzęt do
    > pracy. Wiele rzeczy się da rozmontować do transportu i po montażu w
    > odpowiednim miejscu używać. W sumie można się też upierać że są
    > przenośne.

    Czyli od ~6 lat nie pracuję z 17 calami? I nie jest to laptop przenośny
    bo Ty wymyślasz jakieś sztuczne podziały? Zrozum wreszcie że praca
    mobilna to nie tylko tabelki i papierki.

    Zdrówko

  • 84. Data: 2013-05-29 09:58:23
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-05-28, o godz. 12:54:26
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > To są modele sprzed roku, dwu - niedobitki magazynowe
    > które ktoś okazyjnie odkupił w hurcie i teraz sprzedaje na
    > aukcjach... Myślę że przedpiścy chodziło o mainstream.

    Bzdury wypisujesz. Win7 trzyma się mocno i nadal jego sprzedaż
    przewyższa Win8. Podobnie zresztą XP - którego niestety już nie kupisz.
    Na Jackowie Ci zapewne nie powiedzieli że na koniec Q1 2013 Win8 miało
    raptem 3,17% komputerów? Nawet nie najlepsza Vista miała 4,99%. Win 7
    44,73% a WinXP 38,73% rynku. I to po pół roku intensywnej propagandy
    jaki to ten system jest wspaniały i innowacyjny.

    Swoja droga to duże firmy typu VMware jako jedna z podstawowych usług
    oferują migrację do wyższej wersji Windows. Czyli z XP do Win7. :-)

    Win8 w zastosowaniach korporacyjnych słabo istnieje a na rynku już jest
    3 kwartały. To świadczy doskonale o jego "popularności".

    Zdrówko

  • 85. Data: 2013-05-29 10:00:53
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-05-28, o godz. 12:47:08
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Ile obecnie używanych pecetów z prockiem x86 pracuje z czymś
    > innym na pokładzie niż MS Windows? Będzie tego wszystkiego 1%?
    > Wątpię...

    To sobie wątp. A taki OS X nie słyszał o geniuszu Pszemolu i ma 6,94
    rynku desktopów x86. Bo w przypadku serwerów x86 to już calkiem inna
    bajka.

    Zdrówko

  • 86. Data: 2013-05-29 10:10:20
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    > Takiej np. modowej? Widziałeś jakie tam są komputery? Pomijając
    > przywiezione stacjonarki?

    Ktoś wozi stacjonarki do obróbki foto?!
    Przecież wystarczy uczciwy laptop + zew. monitor.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 87. Data: 2013-05-29 10:23:36
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 10:10, $heikh el $hah pisze:
    > Przecież wystarczy uczciwy laptop + zew. monitor.

    BTW: pamiętam, jak jakąś dekadę wstecz, gdy matryce TFT były jeszcze
    dość biedne, graficy (przede wszystkim) brandzlowali się kineskopowymi
    monitorami Eizo, za które płacili tyle, co za sam komputer, a nieraz
    więcej. :) No a obecnie? Nie jestem zawodowym fotografikiem, choć
    obróbkę wideo na zajęciach miałem, a fotoshopem i corelem bawię się dość
    regularnie i w zaciemnionym pokoju, przy matrycy 17,3" "TFT Toshiba
    TruBrite(R) HD+ o wysokiej jasności i proporcjach 16:9" bezproblemowo
    'robię detale'. Oczywiście gdybym na co dzień musiał to robić, to bym
    sobie zewnętrzny dokupił. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 88. Data: 2013-05-29 11:04:27
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2013 12:54:26 -0500, Pszemol napisał(a):

    > To są modele sprzed roku, dwu - niedobitki magazynowe
    > które ktoś okazyjnie odkupił w hurcie i teraz sprzedaje na
    > aukcjach... Myślę że przedpiścy chodziło o mainstream.
    Data produkcji lapa to grudzień 2012. Oby wszystkie sprzęty dostęne np. w
    sklepie dla idiotów miały tak krótki czas od zejścia z produkcji do
    znalezienia nabywcy.
    Co w tym laptoku jest takiego nienowoczesnego, że nie jest mainstream? Brak
    powalonego Win8?
    Daj spokój, to nie pogoń za nowym modelem, który różni się od starszego
    kolorem obudowy, ale innym wzorkiem na pokrywie.

    --
    Franc

  • 89. Data: 2013-05-29 11:24:06
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 11:04, Franc pisze:
    > Co w tym laptoku jest takiego nienowoczesnego, że nie jest mainstream?

    Jest mainstream, ale rozdzielczość matrycy już trochę biedna. W swoim
    15,6" też mam taką i wiem, mając porównanie, że na dzień dzisiejszy to
    mizeria.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 90. Data: 2013-05-29 11:42:23
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-05-29, o godz. 10:10:20
    "$heikh el $hah" <x...@x...xx> napisał(a):

    > Ktoś wozi stacjonarki do obróbki foto?!
    > Przecież wystarczy uczciwy laptop + zew. monitor.

    Sporo firm wozi na stelażu na kółkach. Kwestia między innymi
    licencjonowania softu powoduje że jest to opłacalne.

    Zdrówko