  • 31. Data: 2013-05-28 13:47:27
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-28 13:31, gawfron pisze:
    > Idei lapów 17" wciaz nie chwytam, bo co mi nieprzenosna i droga kobyla w
    > zwartej obudowie?

    Jak to nieprzenośna? Przed chwilą sam zmierzyłem. Oba marki Toshiba i
    17,3" jest szerszy o 3,2 cm. Wagi nie mam, ale wg producenta cięższy o
    0,3 kg. Robiłoby Ci to wielką różnicę w transporcie? Raczej nie.
    A różnica w komforcie (pracy i rozrywki) jest naprawdę znacząca.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 32. Data: 2013-05-28 13:50:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    gawfron nabazgrał(a):

    > Idei lapów 17" wciaz nie chwytam, bo co mi nieprzenosna i droga kobyla w
    > zwartej obudowie?

    Czasami się przydaję jak np. jesteś grafikiem i obługujesz imprezy plenerowe
    gdzie na szybko trzeba coś zmienić, przy 14-15" jest to mało wygodne a 17"
    daje już większy komfort pracy.

  • 33. Data: 2013-05-28 13:51:35
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    J.F pisze:

    > Summa sumarum ... nie kupilem tableta, bo nie widze zastosowania :-)

    Domeną tabletów jest przeglądanie treści, zapis danych jest już gorszy
    od desktopa/notebooka z racji mniej ergonomicznej klawiatury.

    Od ponad tygodnia mam tablet i używam go do celów
    edukacyjno/rozrywkowych. Czyli mogę sobie coś poczytać (np. jakieś wiki
    lub inną dokumentację). Do pracy używam notebooka z zewnętrzną
    klawiaturą, myszą i 2 monitorami.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2013-05-28 13:57:00
    Od: Sebastian <m...@j...pl>

    W dniu 2013-05-28 12:20, $heikh el $hah pisze:

    > Nie pomyliło Ci się przypadkiem z desktopami?

    Nie, nie pomyliło mi się.
    Sprawdziłem przed napisaniem posta.
    Powiem więcej, mam dwa sklepy tradycyjne (nie netowe) w mieści gdzie
    jestem pewien że też mi sprzedadzą lapka z Win7 lub bez systemu.

    > Porównywalny z moim z Win7: drożej i dostępny tylko w salonach.
    > To ja już wolę sklep dla idiotów...

    Twoja sprawa.

    --
    Sebastian

  • 35. Data: 2013-05-28 13:57:41
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.05.2013 gawfron <g...@s...pl> napisał/a:
    > Na początek kupiłęm sobie biznesowe lapka 15" 4:3, zeby bylo z czym isc
    > do klienta. Po paru miesiacach poszedl w kat, zamieniony na netbooka 12".

    12" to uznany biznesowy standard podróżny, od lat. Ogólnie jeśli sprzęta
    nie da się nakryć kartką A4, to jest za duży w podróży.

    > Idei lapów 17" wciaz nie chwytam, bo co mi nieprzenosna i droga kobyla w
    > zwartej obudowie?

    Podobno dobrze wyglądają na biurku, ale ile razy na coś takiego patrze to..
    niewydajemisię. Ale może do grania?

    Ogólnie to ~12" - przenośne, ~14" - przewoźne, więcej to tylko zdatne do
    transportu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 36. Data: 2013-05-28 14:04:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 28 May 2013 13:31:04 +0200, gawfron wrote:
    > Idei lapów 17" wciaz nie chwytam, bo co mi nieprzenosna i droga kobyla w
    > zwartej obudowie?

    Przewoźna stacjonarka :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 37. Data: 2013-05-28 14:06:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kakmar nabazgrał(a):

    > 12" to uznany biznesowy standard podróżny, od lat. Ogólnie jeśli sprzęta
    > nie da się nakryć kartką A4, to jest za duży w podróży.

    Standard biznesowy to 14"

    > Podobno dobrze wyglądają na biurku, ale ile razy na coś takiego patrze
    > to.. niewydajemisię. Ale może do grania?

    Dobry wygląd, brak plątaniny kabli, więcej miejsca na biurku, w 99% brak
    problemów typu moja karta nie chce działać z nową płytą, pamięci nie
    działają na moim sprzęcie, zasilacz za słaby itd ....

    > Ogólnie to ~12" - przenośne, ~14" - przewoźne, więcej to tylko zdatne do
    > transportu.

    10-12" netbooki już właściwie wycofane z produkcji, 13.3-14" gdzie ten
    mniejszy staje się ztandardem biznesowym, >15" albo do specyficznych zadań
    biznesowych albo typowe stojaki biurkowe ... cele biznesowe albo domowe tu
    już zależy od konfiguracji.

  • 38. Data: 2013-05-28 14:25:54
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-05-28, o godz. 11:57:41
    kakmar <k...@g...com> napisał(a):

    > 12" to uznany biznesowy standard podróżny, od lat. Ogólnie jeśli
    > sprzęta nie da się nakryć kartką A4, to jest za duży w podróży.

    Biznes to 14 cali.

    > Podobno dobrze wyglądają na biurku, ale ile razy na coś takiego
    > patrze to.. niewydajemisię. Ale może do grania?

    Do pracy. Poza japiszonami z "handlowego" są jeszcze graficy,
    programiści czy wdrożeniowcy którzy potrzebują wię?szego ekranu.

    > Ogólnie to ~12" - przenośne, ~14" - przewoźne, więcej to tylko zdatne
    > do transportu.

    Bzdura. Czyli mojego 17 cali nie nazwiesz przenośnym? A
    13-calowego XPS-a? Oba często w tym samym plecaku. :-P

    Zdrówko

  • 39. Data: 2013-05-28 14:39:17
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2013 14:06:25 +0200, Chris napisał(a):

    > Standard biznesowy to 14"
    Standardy mają to do siebie, że nie każdemu pasują (miliony much itp).
    Np. dla mnie bezwzględnym wymogiem jest osobna klawiatura numeryczna. W 14"
    takiej nie spotkałem. :-)

    --
    Franc

  • 40. Data: 2013-05-28 14:40:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał
    Użytkownik J.F napisał:
    >Straszne :)

    Jedna moze "straszne :-)", ale jak sie ma kilka ulubionych i kilka
    nowych, ktore nie wiadomo czy zainteresuja, to juz przestaje byc
    zabawnie :-)

    >Moge. Ale nie wcisne do czytnika ksiazek ktore mam. A nie bede
    >kupowal ponownie placac za te same tresci.

    Nie uwazales jak robiles, to teraz rob jak uwazasz :-)

    J.