  • 101. Data: 2013-05-30 13:14:40
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 May 2013 20:41:12 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    Gierka_strategiczna_ze_zwyklymi_pracownikami.html
    > Naprawdę jeszcze nie skończyłeś przeżywać flasha?? :-)
    > Już nawet nowej wersji na Linuxa przestali wypuszczać...
    > To jest historia kolego.

    Nie zaluje, bo zazwyczaj mnie wk*l.
    Ale do takich malych prostych gierek sie nadaje.

    No i co - am drobna przerwe, chetnie bym pogral w cos drobnego,
    a ty mi proponujesz "rozrywkowego tableta" na ktorym nic nie dziala ?

    a swoja droga - to w czym teraz beda pisac takie male gierki ?

    J.

  • 102. Data: 2013-05-30 13:23:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 May 2013 20:32:38 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Ale czemu taki język z rynsztoka?
    > Mama nie nauczyła Cię wyrażać myśli kulturalnie?
    > Po co Ci menu start? Aby uruchamiać programy? No właśnie...
    > Bo do niczego więcej Ci niepotrzebne... A programy możesz
    > mieć albo w wersji "kafla" albo na pulpicie - co za problem?

    Pulpitu to ja zazwyczaj nie widze.
    Zreszta nawet nie wiem czy programy by mi sie tam zmiescily.
    A podejscie MS do pulpitu juz dawno zniechecilo mnie do jego uzywania.

    W kaflach nie zmieszcza sie tym bardziej.

    J.

  • 103. Data: 2013-05-30 13:46:38
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 03:32, Pszemol pisze:
    > Żadne "menu start" nie jest do niczego przeciez potrzebne...

    To ciekawe dlaczego w wersji 8.1 ma powrócić. :P
    http://www.conowego.pl/aktualnosci/windows-81-klasyc
    zne-menu-start-powraca-9462/

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 104. Data: 2013-05-30 14:24:45
    Od: Sebastian <m...@j...pl>

> [...]
    > mieć albo w wersji "kafla" albo na pulpicie - co za problem?

    > Żadne "menu start" nie jest do niczego przeciez potrzebne...

    Hmmm... to dlaczego nas do niego przyzwyczajało MS od 1995 roku?
    Czyżby się wcześniej mylili?

    --
    Sebastian

  • 105. Data: 2013-05-30 20:58:09
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    $heikh el $hah <x...@x...xx> w wiadomości
    news:51a73c1d$0$26701$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > To ciekawe dlaczego w wersji 8.1 ma powrócić. :P
    > http://www.conowego.pl/aktualnosci/windows-81-klasyc
    zne-menu-start-pow
    > raca-9462/
    Czytałeś cały artykuł czy tylko tytuł? Bo odnoszę wrażenie że to drugie.
    W artykule nic nie ma o powrocie klasycznego menu start.
    W Windows 8.1 powraca tylko przycisk Start.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 106. Data: 2013-05-30 20:58:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-30 14:24, Sebastian pisze:

    > Hmmm... to dlaczego nas do niego przyzwyczajało MS od 1995 roku?
    > Czyżby się wcześniej mylili?

    I dlaczego przywracają je w Windows 8.1 (Blue)? :)

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2013-05-30 22:43:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-30 13:23, J.F. pisze:
    > Pulpitu to ja zazwyczaj nie widze.
    > Zreszta nawet nie wiem czy programy by mi sie tam zmiescily.
    > A podejscie MS do pulpitu juz dawno zniechecilo mnie do jego uzywania.

    Na pulpicie mam wybraną tapetę i na niej skróty do wybranych programów,
    a w Start, czyli w kafelkach to co mi potrzebne, np. Uruchom, Usługi,
    ikony jakichś programów itd. Na pasku zadań skróty do programów.
    Wszystko to co było w kafelkach po zainstalowaniu Windows 8 wywaliłam i
    oczywiście dodałam sobie to co mnie interesuje.

    --
    animka

  • 108. Data: 2013-05-30 22:48:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-30 20:58, Mark pisze:
> [...]
    > W artykule nic nie ma o powrocie klasycznego menu start.
    > W Windows 8.1 powraca tylko przycisk Start.

    No i co z tego. Mozesz sobie za free ściagnąć i zainstalować klasyczne
    czy inne Menu Start. Miałam to jeden dzień i odinstalowałam. Najechanie
    myszą na bok ekranu i zamknięcie w Windows 8 jest wygodniejsze.

    --
    animka

  • 109. Data: 2013-05-30 22:50:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-30 20:58, Liwiusz pisze:

    > I dlaczego przywracają je w Windows 8.1 (Blue)? :)

    Dlatego, żeby wyciągnąć kasę od chętnych.

    --
    animka

  • 110. Data: 2013-05-30 23:01:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-30 22:50, animka pisze:

    > Dlatego, żeby wyciągnąć kasę od chętnych.

    Po pierwsze - Blue będzie darmowe.

    Po drugie - to, czy do niczego nie jest potrzebne, nie decyduje
    Microsoft, czy jakieś autorytety informatyczne, tylko sami klienci. A ci
    wolą mieć menu start. Choćby z przyzwyczajenia, to już wystarczający
    powód :)

    --
    Liwiusz