  • 31. Data: 2009-10-31 10:48:23
    Temat: Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Paź, 20:50, "Skylla" <s...@n...op.pl> wrote:

    > Punkty są anulowane po 3 latach :-).
    > A najwazniejsze jest nie to jak ten system jest beznadziejny w ogóle, ale jak
    > jest beznadziejny w porównaniu z profitem, który niby zastępuje. Przypomnę, że w
    > proficie każdy prepaidowiec miał praktycznie co najmniej 1 doładowanie za 50zł
    > przedłużające ważność konta gratis raz na 2 lata.
    > Podobnie fatalnie wygląda ten program w porównaniu ze staym w BP. Inna rzecz że
    > już tam nie tankuję, ale tylko w NESTE - trzeba walczyć ze zmową cenową
    > wielkich...

    Ze zmową cenową pozwala walczyć strona www.stacjebenzynowe.pl . We
    Wrocławiu różnica w cenie benzyny na najtańszej stacji i najdroższej
    wynosi 60 groszy !
    Co do programów lojalnościowych najlepszy ma w tej chwili Carrefour .
    A jak ktoś chce kupować gdziekolwiek i mieć zawsze rabat polecam kk z
    cashbackiem np. Alior lub Polbank Era.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 32. Data: 2009-11-01 06:54:10
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    > A co jeżeli ktoś woli kupować w Tesco albo najzwyczajniej w świecie ma do
    > Reala najdalej?

    Wkrotce bedzie cos takiego jak karta kredytowa Citi BP-PayBack wydawana
    przez
    Citi Handlowy. Mozesz nia placic gdzie chcesz a punkty PayBack sie zbieraja
    niezaleznie
    czy to jest Tesco, Real, Zabka czy osiedlowy sklep pana Zenka.
    Teraz mam karte Citi BP, punkty sie ladnie zbieraly, nagrody odebralem
    a nigdy nic nie kupilem na stacji BP.
    BZWBK chyba tez ma podobna oferte, chociaz tam AFAIR jest karta
    debetowa a nie kredytowa.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 33. Data: 2009-11-01 07:44:45
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    wiadomościnews:1vkbqez61wog1$.dlg@lepper.institute.c
> [...]
    > a nigdy nic nie kupilem na stacji BP.
    > BZWBK chyba tez ma podobna oferte, chociaz tam AFAIR jest karta

    Trochę łatwiej będzie uzbierać punkty na rękawicę bo wystarczy że
    zrobi się transakcji na karcie na kwotę 12 tys zł ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 34. Data: 2009-11-01 10:13:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 Nov 2009 07:54:10 +0100, Marcin napisał(a):

> [...]
    > przez
    > Citi Handlowy. Mozesz nia placic gdzie chcesz a punkty PayBack sie zbieraja

    o.. shiti.. oczwyiście, szanujemy ich i życzymy powodzenia.

    > BZWBK chyba tez ma podobna oferte, chociaz tam AFAIR jest karta
    > debetowa a nie kredytowa.

    Była fajna karta prepaidowa razem z Alledrogo, tylko własnie przy okazji
    tej karty Payback dało pokaz swoich możliwości - płatność tą kartą dawała
    punkty Payback, ważne bezterminowo. W pewnym momencie Payback zmienił sobie
    regulamin wprowadzając termin przydatności do spożycia i prawie natychmiast
    kasując punkty oraz konta.

    A skro zrobili to raz, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby po 2.5 roku nagle
    zmienili regulamin na taki, który zmienia ważność punktów z 36 na 24
    miesiecy i w tym samym momencie wykasować wszystkie istniejące jeszcze
    punkty.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel