  • Data: 2010-02-05 22:38:58
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Feb 2010 21:10:47 +0100, glang wrote:
    >Panowie opamiętajcie się !!
    >napisałem tego posta bo co jakis czas pojawia się dyskusja na ten temat
    >tym co piszą o ORMO itp współczuję i przytoczę sytuację z przedwczoraj

    No coz - kamil zadal ci pytanie - co jest celem testu, dyskusja byla
    potem.

    >jadę za ciężarówką. na poboczu widzę jadący skuter. prędkość około 40-50
    >km/h. błoto pośniegowe oczywiście na poboczu. ciężarówka mija skuter,
    >kierownik skutera wpada w poślizg rzuca nim w prawo i lewo i się przewraca
    >na środek pasa. dzięki Bogu z naprzeciwka nic nie jechało więc go ominałem.
    >gdybym go przejechał jak myślicie w naszym kraju kto by za to miał wyrok?
    >nie pacjent na skuterze przy minus 10 stopni, jadący po śniegu, błocie i
    >lodzie.

    Wydaje mi sie ze niekoniecznie - generalnie raczej sie slyszy
    narzekanie jakie te sady lagodne niz jakie srogie.

    Ale kamera wcale moze nie pomoc - widac bedzie ze sie przewrocil ale
    to Ty nie zachowales bezpiecznego odstepu wzdloz i wszerz.
    No chyba ze podejda literalnie - jechal na poboczu, wiec nie ustapil
    pierwszenstwa przy wlaczaniu sie do ruchu :-)

    >nie piszcie więc o donoszeniu bo wyglada na to że wychodzi mierzenie kogoś
    >własną miarą.

    Niektorzy maja takie ciagoty.

    Co zasadniczo mowiac wcale nie powinno byc zle odbierane, ale w Polsce
    zyjemy :-)

    >co do sprzętu to na allegro proszę wpisać w wyszukiwarce "rejestrator
    >trasy". za kilka stówek są tylko 2 aukcje w tym jedna kamera
    >jakby ktoś był zainteresowany zakupem to podam linka do zakupu za 399 zł :)

    Musze sie kiedys przyjrzec, ale na oko to sporo komorek by sie
    nadawalo w tym celu, za koszt moze karty pamieci .. a jakosc w sam raz
    - za malo na donoszenie, wystarczajaco zeby niewinnosc udowodnic.

    J.