  • Data: 2010-02-05 21:10:47
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie opamiętajcie się !!
    napisałem tego posta bo co jakis czas pojawia się dyskusja na ten temat
    tym co piszą o ORMO itp współczuję i przytoczę sytuację z przedwczoraj
    jadę za ciężarówką. na poboczu widzę jadący skuter. prędkość około 40-50
    km/h. błoto pośniegowe oczywiście na poboczu. ciężarówka mija skuter,
    kierownik skutera wpada w poślizg rzuca nim w prawo i lewo i się przewraca
    na środek pasa. dzięki Bogu z naprzeciwka nic nie jechało więc go ominałem.
    gdybym go przejechał jak myślicie w naszym kraju kto by za to miał wyrok?
    nie pacjent na skuterze przy minus 10 stopni, jadący po śniegu, błocie i
    lodzie.

    nie piszcie więc o donoszeniu bo wyglada na to że wychodzi mierzenie kogoś
    własną miarą.

    nie mówię że nigdy tego nie zrobię ale musi to być już na prawdę
    niebezpieczna sytuacja. ewentualnie jak widzę radiowóz i "niekaralnych"
    łamiących nachalnie przepisy to też można to wykorzystać ale ...

    co do sprzętu to na allegro proszę wpisać w wyszukiwarce "rejestrator
    trasy". za kilka stówek są tylko 2 aukcje w tym jedna kamera

    jakby ktoś był zainteresowany zakupem to podam linka do zakupu za 399 zł :)
    pzdr
    GL