  • Data: 2010-02-09 14:01:49
    Temat: Re: Rejestrator, nagrane przewinienie, jak ukarac?
    Od: "Maciej M." <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-09 13:13, mw wrote:
    > On Feb 9, 12:25 pm, Bartosz 'Seco' Suchecki
    > [...]
    >>
    > Dowcip chyba polega na tym że zbyt dużo ludzi pakuje się na prawy pas,
    > bo później "nie wiadomo czy mnie wpuszczą", druga sprawa to ci którzy

    Dokladnie - mowiac krotko nie umieja jechac rowno na dwa pasy, tak jak
    sie to ladnie dzieje np. na Wyspach.
    > chcą wpuścić więcej niż jednego, i trzecia, kiedy zostawiasz miejsce

    I znowu problem z tymi co nie umieja wpuszczac / wlaczac sie do ruchu
    "na jodelke". Z moich obserwacji problem nagminny w PL.
    > na zamek, czasami zdarza się że oprócz tego którego wpuszczasz, wciska
    > się pilnie potrzebujący, co kończy się gwałtownym hamowaniem. Ja

    I taki wpieprzajacych sie na chama nalezy tepic. I tylko takich.
    > należę niestety do tych co wjeżdżają na prawy pas wcześniej,
    > jednocześnie przy zjazdówce, jeśli ktoś jest na lkończącym się
    > zwalniam żeby zrobić mu miejsce.

    Masz prawo, tak samo jak i inni maja prawo wykorzystac konczacy sie pas
    na calej dlugosci, aby korek nie tworzyl sie przez do na podwojnej
    dlugosci...

    --
    MM