  • Data: 2016-05-31 22:02:13
    Temat: Re: Rejestrator jazdy
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:3...@p...pl.inv
    alid...

    > Wszyscy piszą o G1W(H) a ja szukam czegoś z GPSem, w przyzwoitej cenie
    > i z bajerami. Na razie znalazłem jakiegoś Fergusona ale ma fatalne
    > opinie :(

    Roman, obejrzyj jakieś modele Mio. Mam starszy model 358 (wtedy były bez
    GPSa) od kilku lat (teraz robi za kamerę na tylnej szybie), jakość niezła,
    nie miałem z nią większych problemów (aczkolwiek mojej siostrze padła po 3
    latach). Na przód kupiłem teraz Mobiusa i jestem bardzo zadowolony z jakości
    nagrań i... wielkości kamery, brałem ją również na wyjazd do auta z
    wypożyczalni. Ma wadę, że nie ma ekranu, ale smartfon z Androidem i
    kabelkiem załatwia sprawę przy stłuczce (oczywiście karta włożona w
    cokolwiek też ;-).

    --
    Axel