  • Date: Mon, 05 Sep 2011 08:59:28 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestracja auta na firmę - dokumenty

    W dniu 2011-08-31 12:45, Rychu pisze:
    > Witam.

    Witam ponownie. :)

    Potrzebowałem:
    1. Oryginału mojej faktury.
    2. Oryginału potwierdzenia przelewu, ponieważ na fakturze była
    informacja, że "zapłacono przedpłatą". **
    3. _Oryginału_ faktury poprzedniego właściciela. *
    4. Oryginału potwierdzenia przelewu, ponieważ faktura poprzedniego
    właściciela posiadała wpis "Sposób zapłaty: zapłacono".
    5. Oryginał mojego KRSu.
    6. Oryginał mojego REGONu, ponieważ łajzom w sądzie nie chciało
    się wpisać 9 cyfr w jedną z rubryk KRSu.
    7. Poświadczoną przez poprzedniego właściciela kopię jego KRSu.

    * Nie rozumiem na jakiej podstawie (prawnej) przedsiębiorca ma mi
    udostępnić oryginał swojej faktury.
    ** Zapłacono, to zapłacono, również nie rozumiem skoro na fakturze
    jest informacja, że została zapłacona, to po co jeszcze potwierdzenie.

    Gdyby wszystko inne było w porządku, to bym się o te dwie sprawy
    kłócił. Jednak:
    1. Nie miałem REGONu, ale nie stanowiło to problemu, bo miła
    Pani powiedziała, że mogę go dosłać faksem, ale pokazać następnego
    dnia.
    2. Okazało się, że Getin Leasing zmienił adres swojego oddziału
    w Krakowie, przez co miałem inny adres na fakturze, a inny w DR.
    W takiej sytuacji w przypadku spółek niezbędny jest _pełny_ odpis
    KRS firmy, lub poświadczona przez oddział kopia postanowienia
    sądu o zmianie adresu siedziby.
    3. Okazało się, że auto posiada Kartę Pojazdu, której numer jest
    wpisany w DR, natomiast Getin jej jeszcze nie wysłał.

    Zatem 2 ostatnie punkty spowodowały, że musiałem odejść z kwitkiem.
    Po telefonie do Getinu okazało się, że myśleli, że kopię postanowienia
    wysłali mi przy okazji zmiany adresu, ale okazało się, że jednak tego
    nie zrobili. Co do karty pojazdu, to wysyłają ją przy okazji otrzymania
    protokołów. Powinni je już mieć, niestety trochę to u nich trwa.
    Zatem WY 6300E ucieknie, trzeba będzie liczyć na kolejną setkę. :]

    Dzięki za wszystkie informacje.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)