  • Data: 2011-08-31 13:11:54
    Temat: Re: Rejestracja auta na firmę - dokumenty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rychu" napisał w wiadomości
    >Właścicielem auta wg dowodu rej. jest leasing. Firma, która je
    >wykupiła sprzedaje mi je od razu po wykupie . Czyli są dwie faktury,
    >[1] leasing->firma, [2] firma->ja(sp. z o.o.). Na stronie WK wśród
    >wymaganych dokumentów jest podane:
    >1. Czy muszę mieć jakikolwiek odpis/ksero faktury [1] leasing->firma,
    >czy jedynie oryginał mojej [2] faktury zakupu?

    Raczej tak, bo urzad stwierdzi "oszukali pana, wlascicielem pojazdu
    jest bank".

    >2. Czy mam załączyć do wniosku oryginał KRS czy jedynie go
    >przedstawić,
    >a może wystarczy kopia.

    Chyba w ogole nie potrzebny. Potrzebny bylby gdybys rejestrowal na
    firme, a ty masz fakture i rejestrujesz na siebie.

    No chyba ze do uwierzytelnienia kopii zakupu przez firme - bo
    przedstawiasz kserokopie (chyba ze ci firma laskawie pozyczy
    oryginalna fakture), ktos powinien poswiadczyc ze to sie zgadza z
    oryginalem, a ten ktos powinien miec upowaznienie w KRS :-)

    J.