  • 1. Data: 2016-03-14 14:56:00
    Temat: Regulator temperatury
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    Witam,
    Potrzebuję regulator temperatury pieca pracującego w zakresie od
    temperatury pokojowej do 900 C który umożliwiałby grzanie z zadanym
    gradientem temperatury. Na przykład: grzej do 850C z gradientem 10C/min,
    potem utrzymuj 850C przez 10 minut i wyłącz ogrzewanie. Nie zależy mi
    szczególnie na dokładności, może być ogrzewanie włącz-wyłącz, lepiej
    grupowe, ale też może być też fazowe. Byłoby fajnie, gdyby były dwa
    gradienty, na przykład: grzej do 700C z gradientem 10C/min, potem do
    800C z gradientem 25C/min i utrzymuj 800C przez 10 minut, Byłoby super,
    gdyby można było zadać także gradient chłodzenia, a byłoby absolutnie
    idealnie, gdyby były dwa gradienty chłodzenia. Ale wystarczy mi wersja
    podstawowa z jednym gradientem.
    I aby cena nie zwaliła mnie z nóg ;-)
    Szukałem, ale utonąłem w morzy regulatorów utrzymujących zadaną temperaturę.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2016-03-14 15:10:58
    Temat: Re: Regulator temperatury
    Od: b...@g...com

    http://www.mr-elektronika.pl/?regulator-temperatury-
    span-style-color-blue;-st-859-span-z-krzywa-czasowo-
    temperaturowa,123

    ???

  • 3. Data: 2016-03-14 15:39:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Mar 2016 14:56:00 +0100, Paweł Pawłowicz
> [...]
    > temperatury pokojowej do 900 C który umożliwiałby grzanie z zadanym
    > gradientem temperatury. Na przykład: grzej do 850C z gradientem

    Czy masz już jakąś instalacę np. termopar w tym piecu czy
    potrzebujesz wszystko od nowa (termopary, okablowanie, regulator
    itp.)?
    Jaki masz na to budzet? Mam gotowca ze swojego pieca, może by się
    nadał u Ciebie tylko nie wiem czy nie jest zbyt skomplikowany jak na
    Twoje potrzeby.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-03-14 21:04:21
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-03-14 o 15:10, b...@g...com pisze:
    > http://www.mr-elektronika.pl/?regulator-temperatury-
    span-style-color-blue;-st-859-span-z-krzywa-czasowo-
    temperaturowa,123

    > ???

    Bardzo ciekawe! Dzięki :-)

    Paweł

  • 5. Data: 2016-03-14 21:07:36
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-03-14 o 15:39, Marek pisze:
> [...]
    > Jaki masz na to budzet? Mam gotowca ze swojego pieca, może by się nadał
    > u Ciebie tylko nie wiem czy nie jest zbyt skomplikowany jak na Twoje

    Nie mam nic, poza otworem w piecu na czujnik :-)
    Zakup dla uczelni, więc konieczna faktura :-(
    Budżet określił poprzednik podając link do regulatora spełniającego
    założenia.

    Paweł

  • 6. Data: 2016-03-14 21:31:31
    Od: v...@g...com

    użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:

> [...]
    > Zakup dla uczelni, więc konieczna faktura :-(
    > Budżet określił poprzednik podając link do regulatora spełniającego

    Co tam ciekawego robią? Szkło odprężają czy stal
    obrabiają?

  • 7. Data: 2016-03-14 22:11:14
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-03-14 o 21:31, v...@g...com pisze:

    > Co tam ciekawego robią? Szkło odprężają?

    Zgadłeś :-)

  • 8. Data: 2016-03-15 00:23:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Mar 2016 21:07:36 +0100, Paweł Pawłowicz
    > Nie mam nic, poza otworem w piecu na czujnik :-)
    > Zakup dla uczelni, więc konieczna faktura :-(

    Faktura to nie problem. Tylko, że mój regulator jest bardziej
    skomplikowany, podłączyć go można do internetu, wtedy oprócz
    (zdalnego) sterowania i kontroli piecem i całym procesem udostępnia
    też dane w postaci takich wykresów:

    http://188.165.20.226/piec/stat.html

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-03-15 18:52:51
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-03-15 o 00:23, Marek pisze:

> [...]
    > skomplikowany, podłączyć go można do internetu, wtedy oprócz (zdalnego)
    > sterowania i kontroli piecem i całym procesem udostępnia też dane w

    Może i fajne, ale mnie na nic.

    P.P.

  • 10. Data: 2016-03-15 19:09:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 15 Mar 2016 18:52:51 +0100, Paweł Pawłowicz
    > Może i fajne, ale mnie na nic.

    Bo?

    --
    Marek