  • 1. Data: 2016-03-13 23:44:29
    Temat: samoprzylepna uszczelka wysokotemperaturowa ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W związku z dalszym udoskonalaniem piecyka T962 przydałby mi się kawałek
    (tak z metr) uszczelki (najlepiej samoprzylepnej), o grubości 5-7mm i
    szerokości 5mm albo więcej (bo przytnę jak za dużo).

    Uszczelki odpornej na temperaturę rzędu 270 st. rzecz jasna, czyli coś w
    tym guście ;

    http://www.unison.otwarte24.pl/15,Tasma-teflonowa-TE
    XLON-14x5mm

    no ale zakup rolki za 250 sensu nie ma...

    Może wiecie, gdzie można znaleźć coś takiego taniej i mniej ?
    Chodzi o uszczelnienie dolnej części szuflady, jest tam szpara około 5mm
    , całkiem bez sensu...

  • 2. Data: 2016-03-13 23:56:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    >
    > Może wiecie, gdzie można znaleźć coś takiego taniej i mniej ?
    > Chodzi o uszczelnienie dolnej części szuflady, jest tam szpara około 5mm

    Chyba teflon się nie nada, mięknie strasznie przy tych temperaturach.
    Ile tego potrzebujesz? Poszukam u siebie w ścinkach, czasami używam
    materiałów odpornych na 300-400C.
    Przychodzi mi do głowy jeszcze jeden, może lepszy pomysł. W L-M i
    podobnych marketach można dostać sznur samoprzylepny do uszczelniania
    kominków.
    Jest to zazwyczaj plecionka z mineralnej wełny podklejona taśmą, może
    się nada. Wymiary chyba takie jak piszesz.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2016-03-14 18:42:43
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 13.03.2016 o 23:44, sundayman pisze:
> [...]
    > szerokości 5mm albo więcej (bo przytnę jak za dużo).
    >
    > Uszczelki odpornej na temperaturę rzędu 270 st. rzecz jasna, czyli coś w

    Może poszukać w markecie budowlanym na dziale z piecami i kominkami? Nie
    wystarczy sznur do uszczelniania drzwi kominkowych?
    Jakub Rakus