  • 11. Data: 2016-03-15 19:17:43
    Temat: Re: Regulator temperatury
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-03-15 o 19:09, Marek pisze:
    > On Tue, 15 Mar 2016 18:52:51 +0100, Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc
    > [kropka] pl> wrote:
    >> Może i fajne, ale mnie na nic.
    >
    > Bo?

    Nie potrzebuję internetu, nie potrzebuję podłączenia do komputera.
    A tak nawiasem mówiąc, nie podałeś żadnych danych tego regulatora.

    P.P.

    PS. Proponuję na priv.

  • 12. Data: 2016-03-15 19:32:44
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-15 o 19:17, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Nie potrzebuję internetu, nie potrzebuję podłączenia do komputera. A
    > tak nawiasem mówiąc, nie podałeś żadnych danych tego regulatora.
    >
    > P.P.
    >
    > PS. Proponuję na priv.

    Jeśli nie macie nic do ukrycia (a CIA-rezwyciajka i tak Was podsłucha!)
    to walcie śmiało na grupę, bo może i mnie się przyda.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 13. Data: 2017-07-15 14:41:00
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 15.03.2016 o 00:23, Marek pisze:

    > Faktura to nie problem. Tylko, że mój regulator jest bardziej
    > skomplikowany, podłączyć go można do internetu, wtedy oprócz (zdalnego)
    > sterowania i kontroli piecem i całym procesem udostępnia też dane w
    > postaci takich wykresów:
    >
    > http://188.165.20.226/piec/stat.html

    Napisz coś o tym regulatorze. Produkujesz je na sprzedaż? Jaka cena,
    parametry?

    --
    pozdrawiam
    MD