-
X-Received: by 10.49.71.207 with SMTP id x15mr278319qeu.18.1380144842406; Wed, 25 Sep
2013 14:34:02 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.71.207 with SMTP id x15mr278319qeu.18.1380144842406; Wed, 25 Sep
2013 14:34:02 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!d5no1850571qap.0!news-out.google.com!9ni217qaf.0!nntp.google.com!d5no193
4799qap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Wed, 25 Sep 2013 14:34:02 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <l1vbam$tu3$1@news.dialog.net.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.143.100;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 109.243.143.100
References: <l1vbam$tu3$1@news.dialog.net.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Regulator fazowy obrotóow do silnika z kondensatorem,
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 25 Sep 2013 21:34:02 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:652424
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 25 września 2013 20:50:56 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
> Firma oferuje silniki do m. in. okapów kuchennych.
>
> Silniki są z kondensatorem dlatego sądzę, że to
>
> silniki 3fazowe z dołączonym kondensatorem.
>
> http://sklep.dospel.com/?248,wd-150-ii
>
>
>
> Do tego w ofercie jest regulator obrotów który
>
> jak sadzę jest ściemniaczem na triaku.
>
> http://sklep.dospel.com/?546,regulator-obrotow-rp-30
0
>
>
>
> Jak taki silnik z kondensatorem zasilany jednofazowo
>
> obcinaną sinusoidą będzie działał?
>
>
>
> Co o tym sadzicie?
>
> g.
To nie są silniki trójfazowe. Te silniki mają dwa uzwojenia. Jedno robocze a drugie
rozruchowe. Odpowiednio podłączając kondensator do uzwojenia rozruchowego można
wymusić zmianę kierunku obrotów. Takie silniki dobrze steruje się poprzez zmianę
napięcia zasilania. Przy obniżeniu napięcia zwiększa się poślizg i pod obciążeniem
silnik obraca się wolniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.13 10:40 BartekK
- 26.09.13 11:45 k...@g...com
- 26.09.13 16:01 Paweł Pawłowicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=