  • Data: 2012-05-16 22:54:42
    Temat: Re: Regulacja luzow zaworowych
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 09:38, AZ <a...@g...com> wrote:

    > W sensie? W motocyklu drogowym to i tak jest pi razy drzwi. Precyzyjnie
    > to by było gdyby producent podawał liczbę motogodzin.

    W sensie, ze moze miec 45k i nie miec zaliczonej zadnej regulacji a ja
    moge myslec, ze jeset tuz przed druga i tym samym dorznac silnik.

    > No to dojeździj i zrób regulację.

    Duzo spokojniej bym jezdzil, gdybym mial wzgledna pewnosc, ze mi
    czegos nie powypala.
    Jak sie nie da inaczej, zawioze do sprawdzenia. Wszak wymaga to
    jedynie zdjecia pokrywy!

    BTW. moze ktos poleci sensowny warsztat w stolicy? (o MRC slyszalem,
    do Motoristy nie chce, Honda Plaza testowalem na przegladzie
    pozakupowym ale nie mam zdania). Niekoniecznie musi byc ASO,
    koniecznie profesjonalny.

    --
    amos