eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRegulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonachRe: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
  • Data: 2014-12-15 10:52:17
    Temat: Re: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m6m717$sfv$1@node2.news.atman.pl...

    > Napisalem "do podświetlenia skali". Stosowanie LEDow sterowanych PWM do
    podświetlania jest powszechne. Nie ma tu żadnej nowości.
    > Stosuje się od bardzo dawna.

    Tyle, że na skalę radia patrzysz przez chwilę, aby ustawić stację lub sprawdzić,
    jaka jest
    ustawiona (to nie jest główny cel używania radia), natomiast w ekran telefonu lub
    laptopa
    można gapić się godzinami, np. surfując po necie lub grając w gry, więc sposób
    podświetlenia
    ekranu ma tu wpływ na zmęczenie naszych oczu, szczegółnie przy słabym oświetleniu
    pomieszczenia.
    Ja w każdym razie "bawiąc" się Galaxy S4 lub S5 przez zaledwie parę minut (przy
    małej
    jasności podświetlenia) odczułem różnicę w komforcie oglądania w porównaniu z Galaxy
    S3.
    Tak samo z niektórymi laptopami z matowymi matrycami.

    --
    Pzdr.
    Marek