    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1tq1chiuao244$.12kuymoc8ob9s$.dlg@40tude.net>
    <pa3c3s$l61$1@node1.news.atman.pl>
    <1nt4i9jptpps7$.soy9b90xr96h.dlg@40tude.net>
    <pa680u$f8n$1@node1.news.atman.pl>
    <5ljvmsnln56q$.10lb0u9yxjnlh$.dlg@40tude.net>
    <pa8m0f$uu8$1@node2.news.atman.pl>
    <1dqpvn0q8pnp2$.130o3d99rk6fc.dlg@40tude.net>
    <paa9ck$d4o$1@node2.news.atman.pl>
    <15tsqc1yr1e0g.1u3f0aeixy6ia$.dlg@40tude.net>
    <pagkm2$7kj$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 10 Apr 2018 01:25:58 +0200

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 23:07:13 +0200, Marek S napisał(a):
> [...]
    nosika-znany-antyradar-podbija-rynek-nawigacji

    > Przecież ten artykuł pochodzi ze stycznia 2017 roku więc zachwyca się
    > wersją Yanosika wtedy obowiązującą. Jak Twoim zdaniem mieli opisać
    > wersję z przyszłości? :-D

    To mowisz ze nie ze stycznia 2017, tylko z grudnia 2016 ?

    > A ja widzę zasadniczą różnicę: na nowej mapie nie ma dróg kolorami
    > oznaczonych. Zawsze jest zielona - jeśli wyznaczona i zawsze szara/żółta
    > jeśli niewyznaczona. Sporadycznie czarne są przypadkowe fragmenty
    > korków. I to koniec kolorów w nowej mapie.

    > Zaczynasz wreszcie gadać jak ja :-D

    > Co potwierdza moją opinię o tej firmie. Mają wylane na użytkowników.

    Jak wiekszosc firm :-(

    Ale na ich usprawiedliwienie - te kolory ciagle dzialaja :-)

    > Sprawdź czy u Ciebie też będzie tak, że wyznaczona trasa będzie zawsze
    > zielona, niezależnie od natężenia ruchu. Jeśli uda Ci się natrafić na
    > korek na Twojej trasie, to również sprawdź czy wskazany będzie tylko
    > jego fragment - o ile w ogóle cokolwiek Yanosik zasygnalizuje.

    No i mam mieszane uczucia
    https://www.dropbox.com/s/8kll3i97khh6s55/Screenshot
    _2018-04-09-16-48-13.png

    trasa jest zielona, ale korki pokazuje.
    Tylko te nieliczne ... ale w miescie/centrum to moze miec sens.

    korki ladnie omija
    https://www.dropbox.com/s/rqgcornbuni2axp/Screenshot
    _2018-04-09-16-46-09.png

    ... ale ... jakie korki ?
    https://www.dropbox.com/s/z7snicc8ljq82f0/Screenshot
    _2018-04-09-16-46-56.png

    prosta droga ledwie zolta - w powiekszeniu:

    https://www.dropbox.com/s/um3xj4k80ftfidp/Screenshot
    _2018-04-09-16-47-32.png

    Za to z praktyki:
    -korek na tej prostej bardzo prawdopodobny,
    -na polaczeniu objazdu bedzie taki krotki czerwony koreczek.

    J.