  • Data: 2018-03-29 23:50:19
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-28 o 22:35, Cavallino pisze:

    > Skąd Ci się tam Łódź bierze, przecież to totalnie nie po drodze?

    Stąd:
    https://drive.google.com/file/d/1DYCNf8ov9px460Unpwg
    MpPVTGRKogJEi/view?usp=sharing

    W dniu kiedy jechałem do Poznania ta najdłuższa trasa (o ok 40km) była
    szybsza o 30 minut w/g Googli.

    > Nie idzie tego naprawić?

    Tego się nie naprawia tylko aktualizuje. Aktualizacje są co 12 miesięcy.
    Mam aktualizację z 2018r i jest do bani na poznańskim odcinku.

    > Masz jakiś problem ze swoim urządzeniem raczej.
    > Mnie ani na Androidzie, ani na Windowsie, yanosik takich numerów nie robi.

    Jeśli już to problem mam z Yanosikiem na moim urządzeniu. Nawigacja
    Google działa perfekcyjnie.

    > Tzn robi - ale tylko wtedy gdy nie ma dobrego sygnału gps.
    > Kupiłem kiedyś uchwyt do telefonu wkładany w szczelinę od CD.
    > Niestety - sygnał w takim położeniu było gorzej niż słaby.
    > Gdy telefon był przy szybie - wszystko było ok.

    Sygnał jest ok jeśli ufać wskaźnikowi i szybkości ładowania się stron
    WWW / googlowej nawigacji.

    Oczywiście jeśli zrobię jak Ty i przeniosę telefon do wnętrza auta,
    czyli puszki Faradaya, to wszelkie parametry słabną. Np. gdy podłączę
    telefon do zewnętrznych anten GPS/GSM to zyskuję ze 2 kreski na GSM.
    Niestety tak to działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek