  • Data: 2018-03-28 21:48:02
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-28 o 01:55, J.F. pisze:

    > No wlasnie chodzi o to, zeby to bylo "w okolicach konca", a nie jak
    > szkopski przepis kaze "do konca". Glupie 200-500m, a potrafi
    > zaoszczedzic wiekszego hamowania.

    Nie sądzę by u nas kazali jechać jednym kołem po linii oznaczającej
    koniec pasa. Sądzę, że zostawią szansę na użycie mózgów przez kierowców.
    Oczywiście trzeba wypośrodkować bo niestety jest tak, że nadmierna
    swoboda wyłącza myślenie.

    Jeszcze a'propos naszej dyskusji odnośnie tego czy i na ile znak D-52
    poprawi płynność ruchu. Właśnie dziś odkryłem, że na "mojej" trasie do
    pracy pojawił się ten znak. Zapewne są to przygotowania do tego, co ma
    nastąpić niebawem w przepisach PoRD. Zwykle stałem w "ogonku" na
    zjeździe z obwodnicy. Dziś był on szczątkowy. Auta jechały w ślimaczym
    tempie ale jechały. Ci z kolizyjnego kierunku zapraszali do wjechania
    przed nich. Uznałem, ze Putin jakiś gaz rozpylił w okolicy więc stąd ta
    zmiana :-D Wszyscy, z obu kierunków po prostu jechali a nie stali jak
    co dzień. Twoje oszacowania na korzyść 10% musiałbyś zrewidować,
    przynajmniej dla tej konkretnej sytuacji drogowej.

    > Ale co bedzie zawarte - ze trzeba wpuscic na samym koncu, czy ze nie
    > wolno zjezdzac za wczesnie ?

    J/w. Nie sądzę aby takie pierdoły w przepisach były bo do absurdu
    dojdziemy. Stąd tylko krok do tego aby ilość błysków kierunkowskazu
    zdefiniować.

    > Tak czy inaczej - nadal bedziesz narzekal na korki przy zjazdach :-)

    No właśnie.... j/w

    --
    Pozdrawiam,
    Marek