  • Data: 2018-03-28 21:30:51
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-28 o 18:54, Cavallino pisze:

    > Ale Ty każesz mu wyznaczać drogę z Poznania do Gdańska przez Łódź czy o
    > co chodzi?

    Nie. Istnieją w/g Googli przynajmniej 3 połączenia w okolicach Poznania
    A2 z A1. Każde z nich coraz bliżej Łodzi. Moja intencją było wybranie
    najszybszego. W/g Googli było to połączenie o 40km dłuższe (bliższe
    Łodzi) ale o 30 minut krótsze. I wszystko fajnie, ale...

    1. Chcę używać Yanosika jako "antyradar" itp.

    2. Nie mogę używać wbudowanej nawigacji w auto bo nie ma w niej
    istotnego fragmentu drogi.

    3. Jeśli używam Yanosika, to nierzadko jest tak, że pożera on pasmo
    (nawet przy LTE), że mapy Google wykładają się z informacją, że łącze
    jest zbyt kiepskie. Więc nawigacji Google nie da się użyć.

    4. Co więc robię? Odpalam nawigację Google z opcją "najszybsza trasa",
    notuję na kartce punkty tej trasy i próbuję odtworzyć je w Yanosiku.
    Okazuje się, że to g... nie podświetla autostrad gdy wyznaczyliśmy punkt
    docelowy (są one taką samą drogą jak dojazd do pobliskiej obory).
    Zoomowanie, przesuwanie jest toporne, zacina się mimo iż mam szybki
    telefon (Nexus 6p). Na parkingu spędziłem 15 minut próbując
    zidentyfikować trasę wyznaczoną przez Google by dodać punkty pośrednie w
    Yanosiku. Nie sposób się połapać na co patrzę. Po kształcie dróg
    starałem się je odróżnić. Widząc, że więcej czasu spędzę na ujarzmianiu
    tego bubla yanosikowego, pojechałem zgodnie z tym, co mi zaproponował -
    czyli najkrótszą a nie najszybszą trasą (bo korków zazwyczaj nie widzi -
    jedynie od wielkiego dzwonu zdarza mu się zaskoczyć i je wykryć).
    Oczywiście wpakowałem się we wszystkie możliwe korki. W dodatku ze 2x
    przejechałem zjazd, i to wlekąc się koło za kołem, bo Yanosik najpierw
    pokazuje, że jest on daleko przede mną a chwilę potem, że właśnie go
    przejechałem.

    Tylko to chciałem powiedzieć.

    --
    Pozdrawiam,