  • Data: 2018-03-29 14:49:33
    Temat: Re: Regionalizacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p9ghb9$8pb$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 28.03.2018 o 17:30, EdekOp pisze:

    >Gdzie takie cuda dają? Już byłem pewny, że po prostu rozporządzenie o
    >długiej nazwie nie zezwala, bo przecież nie ma powodu, żeby
    >podejrzewać, że projektanci robią to po złosci.

    Kiedys widzialem takie w Anglii. Cos chyba z ta zloscia bylo, bo tam
    czas byl taki dlugi, ze piesi widzac luke w pojazdach przechodzili na
    czerwonym.
    Ale w koncu zielone im sie zapalalo ... i swietnie trafialo w kolejna
    fale pojazdow, ktore musialy sie zatrzymac, a zadnych pieszych juz nie
    bylo.
    Po paru latach poprawili ... ale inne zostawili.

    Tak nawiasem mowiac, drobne oczekiwanie ma pewien sens, bo moze sie
    wiecej pieszych uzbiera.
    I nie bedzie tak, ze jeden szybki przejdzie, a nastepni beda musieli
    troche poczekac.

    Ale czesto ten czas jest IMO przesadzony ... chyba, ze nie widzimy, a
    on jest zsynchronizowany z innymi swiatlami/czujnikami ruchu ... z
    Wroclawia to juz w ogole nie ma co pisac, bo my tu mamy Inteligentne
    Systemy ...

    J.