  • 1. Data: 2010-01-13 10:34:32
    Temat: Regeneracja reflektorów - Warszawa
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przedziwne, nikt w Wawie tego nie robi tak kompleksowo?

    Znalazłem jednego gościa który owszem odbłyśnik zregeneruje, ale trzeba
    mu dostarczyć rozmontowany reflektor, sam odbłyśnik.

    Ja bym chciał podjechać, zostawić furę na dzień i odebrać zrobione...
    Może ktoś z grupy ma warsztat? Proponuję rozszerzyć usługi ;-) dogadać
    się z tym od regenerowania i kasować za montaż, demontaż i
    pośrednictwo...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 2. Data: 2010-01-13 13:36:44
    Temat: Re: Regeneracja reflektorów - Warszawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał
> [...]
    > dogadać
    > się z tym od regenerowania i kasować za montaż, demontaż i

    Nowy reflektor 150 zl. No chyba ze klient bogaty i ma merca.
    To ile ty chcesz zarobic na robocie, transporcie, oplacie za
    ekspres ?

    Raczej kupowac na szrocie, regenerowac, sprzedawac po 180 - bo to
    oryginaly, lepsze niz te po 150 :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-01-13 14:23:47
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Może ktoś z grupy ma warsztat?

    No ja mam warsztat.

    Proponuję rozszerzyć usługi ;-) dogadać
    > się z tym od regenerowania i kasować za montaż, demontaż i
    > pośrednictwo...

    Nie opłaca się. Lepiej kupić nowy lub używany na allegro. No chyba, że
    jakiegoś zabytka odnawiasz, to chyba są jakieś firmy co robią renowację.
    (zresztą do zabytków też produkują części)

    Pozdrawiam
    p.

  • 4. Data: 2010-01-13 15:03:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Paweł W. wrote:

> [...]
    > że jakiegoś zabytka odnawiasz, to chyba są jakieś firmy co robią
    > renowację. (zresztą do zabytków też produkują części)

    No zabytek w sumie.
    Chrysler Sebring 2002... używka? europejska w dodatku? wolne żarty...
    Zresztą używka pewnie będzie w takim samym stanie.

    Nowy oryginał? drooogo. Zresztą jaka oryginalna lampa jest tania...

    Zamiennik? nie ma... A do innych jak są, to najczęściej nienajwyższych
    lotów, a dobry zamiennik też będzie kosztował 600 - 700 pln za sztukę...

    Ile byś chciał za wymontowanie, rozebranie, zmontowanie i zamontowanie?
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-01-13 15:07:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > To ile ty chcesz zarobic na robocie, transporcie, oplacie za ekspres ?
    >
    > Raczej kupowac na szrocie, regenerowac, sprzedawac po 180 - bo to

    Proszę Cię, miałem kiedyś przez pare dni w samochodzie takie
    "tuningowe" clear zamienniki, za 200 pln za sztukę.

    Świeciło to dwa razy gorzej od oryginałów starych.

    Dobry zamiennik (typu hella) kosztuje powyżej 500 pln...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-01-13 15:14:26
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 13 Sty, 14:23, "Paweł W." <t...@o...pl> wrote:
    > Nie opłaca się. Lepiej kupić nowy lub używany na allegro

    No nie wiem:
    http://moto.allegro.pl/item861523674_mercedes_c_klas
    a_w202_202_refl_xenon_prawy.html
    Czasem można wyszarpnąć komplet za około 1kPLN. To trochę więcej niż
    regeneracja.

    No, ale jak to napisał J.F.:

    > klient bogaty i ma merca

    ;-)

    --
    Gom

  • 7. Data: 2010-01-13 15:58:04
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Ile byś chciał za wymontowanie, rozebranie, zmontowanie i zamontowanie?
    > ;-)

    Mogę wymontować i zamontować reflektor tylko, regeneracji lamp nie robię ;-p

    Pozdrawiam
    p.
    http://autotopserwis.pl/

  • 8. Data: 2010-01-13 16:02:52
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > No zabytek w sumie.
    > Chrysler Sebring 2002... używka? europejska w dodatku? wolne żarty...

    W sumie to nie zabytek. Nie napisałeś jakie to auto w pierwszym poście.
    > Zresztą używka pewnie będzie w takim samym stanie.

    Niekoniecznie.

    Pozdrawiam
    p.
    http://autotopserwis.pl/

  • 9. Data: 2010-01-13 17:19:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Świeciło to dwa razy gorzej od oryginałów starych.
    >
    > Dobry zamiennik (typu hella) kosztuje powyżej 500 pln...

    Ty to wiesz, ja to wiem, a inni nie wiedza, i z interesu nici :-)

    Szczegolnie ze to nie tylko odblysniki, ale klosz by sie przydalo
    wypolerowac, a moze i zmienic jak plastikowy ..

    J.

  • 10. Data: 2010-01-13 17:37:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Paweł W. wrote:

    > Mogę wymontować i zamontować reflektor tylko, regeneracji lamp nie
    > robię ;-p

    O, zakład blacharsko-lakierniczy! W dodatku grupowicz...
    heh, to ja się odezwę na priva, przy okazji mam błotnik po stłuczce do
    zrobienia, zderzak do polakierowania... nie potrzebuję tanio, tylko
    solidnie. Po jednej robocie w aso stwierdziłem że to paranoja, nie dośc
    że się płaci jak za zboże, to potrafią zrobić do bani...

    Ale szczegóły to już na priva wrzucę. Jak schrzanisz to będzie smród ;-)

    Lampki wystarczy że wymontujesz, pokombinuję i sam je otworzę i dam do
    regeneracji.

    No dobry dzień, udało mi się wyjaśnić problem z podświetleniem zegarków
    i znaleźc rozwiązanie inne ("ciut" tańsze ;-)) niż wymiana całej
    deski...

    --
    Pozdro
    Massai