  • 1. Data: 2010-01-12 21:54:10
    Temat: Droga do Szczyrku
    Od: Camel <xiant@[no-spam]poczta.onet.pl>

    Witam

    Bede zmuszony jechac w piatek, wracac w niedziele. Jade z Sosnowca przez
    Bielsko, Bystra. Jak tamtejsze drogi ? Da sie przejechac na zimowkach
    czy lancuchy obowiazkowe bo inaczej sie zakope ? Jechalem w okolicach
    swiat do Wisly, jak troche sniegu spadlo nie wygladalo to ciekawie ale
    na samych oponach dalem rade, malo jezdze w takich warunkach w zimie i
    nie chce drogi zatarasowac :) Moze ktos jezdzacy w tamtych okolicach
    podpowiedziec jak wyglada przejezdnosc ?

    Pozdrawiam
    Camel

  • 2. Data: 2010-01-12 22:09:50
    Temat: Re: Droga do Szczyrku
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

> [...]
    > oponach dalem rade, malo jezdze w takich warunkach w zimie i nie chce
    > drogi zatarasowac :) Moze ktos jezdzacy w tamtych okolicach podpowiedziec

    Sniegu jest sporo, ale bez przesady... w dolinach nie powinno byc problemu
    (jezdza tam tysiace samochodow codziennie). Problem moze byc z wyjechaniem
    np. na Salmopol czy do konca Biłej zaraz po mocnym opadzie, ale na dobrych
    zimowkach i z odrobina doswiadczenia tez sie da. Lancuchy mozesz wziac w
    razie czego (jak nie masz doswiadczenia i sie boisz) - tylko upewnij sie czy
    umiesz je sprawnie zalozyc :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 3. Data: 2010-01-12 22:11:05
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Odcinek Bielsko-Buczkowice przejedziesz bezproblemowo. Zreszta inni
    kierowcy narzucą Ci odpowiednie tempo :) Do Szczyrku pewnie tez
    problemów nie bedzie, przynajmniej te uczeszczane drogi.

    No i bez przesady, codziennie ta trasa do pracy jezdze i problemów nie ma :)

  • 4. Data: 2010-01-13 00:37:03
    Od: Slawek-L <s...@l...local>

    Camel pisze:

> [...]
    > nie chce drogi zatarasowac :) Moze ktos jezdzacy w tamtych okolicach
    > podpowiedziec jak wyglada przejezdnosc ?

    W poniedziałek zrobiłem trasę sosnowiec - szczyrk (salmopol).
    Bez problemu na zimówkach dasz radę. Chyba, że od poniedziałku dosypało
    śniegu. W sumie najgorzej jechało mi się przez Bielsko.
    Potem już była fajna droga.

    Pozdrawiam
    Sławek