  • 1. Data: 2010-01-12 22:20:58
    Temat: zaparowane reflektory po wymianie żarówek
    Od: "Krzyś" <i...@...to>

    Witam,
    dziś przepaliły mi się 2 żarówki świateł mijania, no i
    wjechałem do ASO z ulicy do wilgotnego warsztatu.
    Zaparowały mi reflektory i soczewki, jak pozbyć się teraz
    pary w reflektorach ? Myslałem o włączniu świateł drogowych + mijania
    i podgrzewanie przodu reflektora suszarką przy zdjętych zaślepkach do
    wymiany
    żarówek od strony silnika. Co wy na to ?

  • 2. Data: 2010-01-12 22:30:21
    Temat: Re: zaparowane reflektory po wymianie żarówek
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzyś" <i...@...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymiany
    > żarówek od strony silnika. Co wy na to ?

    Przejdzie z czasem, reflektory i tak nie są szczelne na tip top, a jeśli już
    to włącz światła mijania, drogowe uchyl dekielek poczekaj z 5 minut i
    odparuje, 110W zamienianych na ciepło szybko wysyszy lampe.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)