  • 11. Data: 2013-06-17 21:18:57
    Temat: Re: Regeneracja padniętego akumulatora
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Cze, 20:26, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Aku, które padły czasem da się wzbudzić dużym prądem ładowania. Najlepiej do
    > tego celu służą duże prostowniki radzieckie lub strażackie z rozruchem.
    > Dowal mu ognia i ożyje. Zobaczysz.

    Znaczysię, prąd mogę mieć, ale to się wiąże z napięciem :}
    Mam do dyspozycji 300V DC regulowane, prąd max chyba 25A. Teraz jak
    ustawię te 14-15V to więcej jak 170mA nie cieknie. To ile mogę dać
    napriażenja żeby go nie uprjażyć? :>

    L.

  • 12. Data: 2013-06-17 21:23:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Mam do dyspozycji 300V DC regulowane, prąd max chyba 25A. Teraz jak
    > ustawię te 14-15V to więcej jak 170mA nie cieknie. To ile mogę dać

    Eksperymentuj, mówię o większym prądzie chwilowo - takie
    jebnięcie/pobudzenie.

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2013-06-17 21:27:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Cze, 21:23, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Eksperymentuj, mówię o większym prądzie chwilowo - takie
    > jebnięcie/pobudzenie.

    Ok, jutro jak nie odezwę się do 9 rano, znaczy że experyment nie
    wyszedł ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05

  • 14. Data: 2013-06-18 08:22:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Monday, June 17, 2013 9:23:58 PM UTC+2, Grzybol wrote:
    > Eksperymentuj, mówię o większym prądzie chwilowo - takie
    > jebnięcie/pobudzenie.

    Dupa zbita, dojechałem do 60V a prund jakoś nie chce specjalnie rosnąć :/

    L.

  • 15. Data: 2013-06-18 10:26:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Dupa zbita, dojechałem do 60V a prund jakoś nie chce specjalnie rosnąć :/
    > L.

    Znakiem tego padlina zupełna sie zrobiła:-)

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2013-06-21 20:40:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 10:26:01 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
    > Znakiem tego padlina zupełna sie zrobiła:-)

    Przez chwilę zaświtała nadzieja, zaczął łykać ładnie prąd i to na niskim napięciu.
    Nałykał się przez parę godzin, ale na drugi dzień zaś było 10,5V :/

  • 17. Data: 2013-06-21 20:52:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-21 20:40, Lisciasty pisze:

    > Przez chwilę zaświtała nadzieja, zaczął łykać ładnie prąd i to na niskim napięciu.
    Nałykał się przez parę godzin, ale na drugi dzień zaś było 10,5V :/

    Bys juz dwa razy w tym czasie kupil nowe aku, zalal, podladowal i
    smigal. Ale Ty wolisz rzezbe w gownie. A i tak kupisz nowy, tak jak Ci
    mowiono na samym poczatku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2013-06-22 13:11:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 21 czerwca 2013 20:52:55 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
    > Bys juz dwa razy w tym czasie kupil nowe aku, zalal, podladowal i
    > smigal. Ale Ty wolisz rzezbe w gownie. A i tak kupisz nowy, tak jak Ci
    > mowiono na samym poczatku.

    A czy ja pisałem że muszę mieć na już? Nigdy nie męczyłem akumulatora to sobie
    chciałem sprawdzić jak to się zachowuje. Nie stałem nad nim cały dzień, tylko czasami
    zaglądałem. Nigdy nie miałeś chęci żeby coś zepsuć, naprawić, pokatować prądem,
    spalić? :>

  • 19. Data: 2013-06-22 17:13:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-22 13:11, Lisciasty pisze:

    >Nigdy nie miałeś chęci żeby coś zepsuć, naprawić, pokatować prądem,
    spalić? :>

    Kiedys tak mialem ale mi przeszlo gdy podliczylem straty.

  • 20. Data: 2013-06-22 18:25:01
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    >Przez chwilę zaświtała nadzieja, zaczął łykać ładnie prąd i to na niskim napięciu.
    Nałykał się przez parę godzin, ale na drugi dzień zaś było 10,5V :/

    Zasadniczo nie trzymanie napiecia oznacza zwarcie na celi.
    Jesli Ci sie chce... Plukanie, ladowanie, wymiana elektrolitu itd.
    Kuczu dobrze mowi, to sztuka dla sztuki;) Mozna sie bawic w Junaku,
    gdzie akumulator w zasadzie nie jest potrzebny, to na takim pasciu sie
    jeszcze sezon przesmiga jak nic ale tak normalnie...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10