  • 1. Data: 2013-06-13 20:53:51
    Temat: poszukiwany...poszukiwana...
    Od: Piotr Zagórowski <p...@g...com>

    Witam wszystkich...
    poszukiwany...poszukiwana... brzmi groźnie ale spokojnie. Od niedawna jestem
    posiadaczem Yamahy FZ6 z 2004 r i szukam kogoś z Warszawy (najchętniej) celem
    wymienienia się informacjami... chciałem posłuchać innej Fazerki (bez przeróbki
    wydechów)...zawsze będzie o czym pogadać. nie jestem specem w temacie więc chętnie z
    kimś zamienię parę słów. Z serwisem już rozmawiałem i teraz chodzi mi o kontakt z
    użytkownikiem.
    Jakby ktoś chciał i mógł byłoby super... z góry dzięki.
    Piotrek

  • 2. Data: 2013-06-14 10:19:27
    Temat: Re: poszukiwany...poszukiwana...
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Piotr Zagórowski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:c7b42810-fa96-4547-af69-c951c961d0ea@googlegrou
    ps.com...
[...]
    ---------------------

    www.motocykl.org

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-07-23 20:43:51
    Od: Marta_M <mmalkowska86@_NOSPAM_gmail.com>

    Ja mam FZ6 z 2007 do 2 tyg. ale nie wiem czy wiem o niej wiecej nie Ty...;)

    Piotr Zagórowski napisal

  • 4. Data: 2013-07-24 19:11:02
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-07-23 20:43, Marta_M pisze:

    > Ja mam FZ6 z 2007 do 2 tyg. ale nie wiem czy wiem o niej wiecej nie Ty...;)

    chyba od 2 tyg???? :))

    łapcie kilometry bezpiecznie, a odruchy same przyjdą:) oczy dookoła
    głowy i dać sie rozjechać.;)

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 5. Data: 2013-10-03 23:17:46
    Od: Piotr Zagórowski <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 20:43:51 UTC+2 użytkownik Marta_M napisał:
    > Ja mam FZ6 z 2007 do 2 tyg. ale nie wiem czy wiem o niej wiecej nie Ty...;)

    Ty coś wiesz, ja coś wiem.. razem wiemy więcej;)
    śmigasz jeszcze, czy już za zimno? ja ciągle w ruchu. Masz ochotę na jakąś wymianę
    informacji...jakaś jazda?

    Piotr