  • 1. Data: 2013-06-14 20:02:59
    Temat: Gaznik podcisnieniowy
    Od: HusqvarnaSMR <inut096@_NOSPAM_gmail.com>

    Mam problem znowu z huska... Po zdjeciu i zalożeniu gaznika huska dostaje
    za duzo benzyny gdy doda sie gazu to tylko slychc jak strzela z wydechu i
    ja zalewa... Nic nie przerabialem( mialem zamiar alekupilem zla dysze,
    wiec nic nie dlubalem) Co moze byc przyczyna....??? Bardzo prosze o
    pomoc... Kranik sprawdzalem...

  • 2. Data: 2013-06-15 22:20:03
    Temat: Re: Gaznik podcisnieniowy
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    Witam.

    Użytkownik "HusqvarnaSMR" napisał w wiadomości
> [...]
    > ja zalewa... Nic nie przerabialem( mialem zamiar alekupilem zla dysze,
    > wiec nic nie dlubalem) Co moze byc przyczyna....??? Bardzo prosze o

    Zaworek iglicowy.

    Marcin Kasprzyk
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 3. Data: 2013-06-16 16:02:47
    Od: HusqvarnaSMR <inut096@_NOSPAM_gmail.com>

    Dziękuję uprzejmie :) Pozdrawiam

    Przemek.

  • 4. Data: 2013-06-17 13:09:37
    Od: "GR001" <SWEETEK001(USUNTO_ITO)@WP.PL>

    > Użytkownik "HusqvarnaSMR" napisał w wiadomości
    > Mam problem znowu z huska... Po zdjeciu i zalożeniu gaznika huska dostaje

    a może kwestia synchronizacji podciśnien!
    pozdr.
    s.

  • 5. Data: 2013-06-17 13:58:53
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-17 13:09, GR001 pisze:

    > a może kwestia synchronizacji podciśnien!

    W singlu ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj