  • 11. Data: 2014-08-26 22:12:55
    Temat: Re: Red Bull Mobile LTE
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    PlaMa wrote:
    > > Już za kilka miesięcy...
    > hmm? Dokończ bo nie zrozumiałem :)

    Na początku E398 (pierwszy masowo dostępny modem) chodził po 400-500,
    teraz Play w prepaid sprzedaje modemy po 200. No to za rok-dwa...

    > To już niedługo...

    Ale telepolis (pewnie popędzony przeze mnie na FB troszkę) napisał juiż
    teraz ploty bez regulaminów :)

    > Policzmy - najmniejsza paczka to zdaje się 80g., zakładam, że dorzucą
    > kody już do takich gramatur. Cena za paczkę to około 3,40 zł. W miesiąc
    > potrzebne będzie 16 paczek x 3,40 zł/paczkę = 54,40 zł/mc... no... bez
    > rewelacji. Już lepiej playa wziąć (tylko ten @#%#$@#$ cyrograf :/)

    A nie wystarczy jak teraz: jedne lays + jeden bon - 18-19 PLN w sumie.
    Zalezy ile danych. Ale Play daje za tyle (w abo) więcej. Ale czy
    potrzebujesz? I czy masz LTE?

    > 160 zł za smartphone dualsim 2g/3g to dużo? :)

    Za bardzo skróciłem myślowo. Miuało być: "w porównaniu do tradycyjnych
    duali - drogo".

    > Rozumiem, że HiLinki to raczej unikać trzeba?

    To tez uproszczenie. One działają świetnie. Ale w obrębie swoich
    zastosowań. Taki MF823 to w środku normalny linux do tego z pełnym
    dostepem do flaków - bardzo fajna zabawka.

    Jakub

  • 12. Data: 2014-08-26 22:54:52
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-26 22:12, Jakub Danecki pisze:
    > Na początku E398 (pierwszy masowo dostępny modem) chodził po 400-500,
    > teraz Play w prepaid sprzedaje modemy po 200. No to za rok-dwa...

    Niemniej rok-dwa to nie kilka miesięcy :D
    A za rok to minie mój 2 rok z ZTE i sprawie sobie nowego dualsima z
    LTE... chyba te RBM sobie daruję... nie mam od kogo pożyczyć modemu a
    kupno teraz dla promocji do stycznia to się kupy nie trzyma :/

    > Ale telepolis (pewnie popędzony przeze mnie na FB troszkę) napisał juiż
    > teraz ploty bez regulaminów :)

    News wydaje się mieć sens

    > A nie wystarczy jak teraz: jedne lays + jeden bon - 18-19 PLN w sumie.

    Znowu poproszę Cię o jaśniejsze wytłumaczenie.

    > Zalezy ile danych. Ale Play daje za tyle (w abo) więcej. Ale czy
    > potrzebujesz? I czy masz LTE?

    Play daje też 3G (PI a nie RBM), czy potrzebuję tyle? Tak +- potrzebuję
    12GB/mc (tyle planuje ubić w orange 6za6 do października). W sumie PI
    mnie nie interesuje ze względu na długa umowę, tak tylko rzuciłem, że
    lepiej już wydać 50zł na PI niż PomarańczoweCzipsy.

    muszę się powczytywać w temat :)

  • 13. Data: 2014-08-27 00:12:58
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    PlaMa wrote:
    > Niemniej rok-dwa to nie kilka miesięcy :D

    Myślę, że pierwsze modemy poniżej 150 pojawią się w pół roku. A pod
    koniec 2016 będą po 100 PLN, bo zacznie się powoli era LTE-A.

    > A za rok to minie mój 2 rok z ZTE i sprawie sobie nowego dualsima z
    > LTE... chyba te RBM sobie daruję... nie mam od kogo pożyczyć modemu a
    > kupno teraz dla promocji do stycznia to się kupy nie trzyma :/

    No tutaj masz rację, o ile po prostu nie masz zapotrzebowania na ten
    pakiet danych. Poza tym możesz planować już zakup abonamentu z serii
    "nolimit LTE" (czyli limit na poziomie 100-200 GB).

    > News wydaje się mieć sens

    Wzmianka na FB wystarczy, bo większość to niestety plota - zero
    konkretu, który interesuje mnie.

    > Znowu poproszę Cię o jaśniejsze wytłumaczenie.

    Ważnoć pakietu z liona można przedłużyć za pomocą specjalnego bonu na
    dane za 15 PLN. szczegóły tutaj:
    http://jdtech.pl/2014/07/orange-free-na-karte-i-prom
    ocja-z-batonami-lion.html

> [...]
    > mnie nie interesuje ze względu na długa umowę, tak tylko rzuciłem, że
    > lepiej już wydać 50zł na PI niż PomarańczoweCzipsy.

    No niestety tak to jest z tymi umowami - ale oferta czasem na prawdę
    zacna się trafia ostatnio z tymi "no-limit".

    > muszę się powczytywać w temat :)

    Po prostu każda potfora pasuje do jakiegoś otwora. I jeżeli pasuje
    HiLink, to tym lepiej.

    Jakub

  • 14. Data: 2014-08-27 00:53:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-27 00:12, Jakub Danecki pisze:

> [...]
    >
    > No niestety tak to jest z tymi umowami - ale oferta czasem na prawdę
    > zacna się trafia ostatnio z tymi "no-limit".

    NaPrawde?
    Piszemy razem, nie rozwlekle.

    > Po prostu każda potfora pasuje do jakiegoś otwora. I jeżeli pasuje
    > HiLink, to tym lepiej.

    Potfora, czyli coś pod forum? Jak potwora to potwora.

    --
    animka

  • 15. Data: 2014-08-27 00:54:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Ważnoć pakietu z liona można przedłużyć za pomocą specjalnego bonu na
    > dane za 15 PLN. szczegóły tutaj:
    > http://jdtech.pl/2014/07/orange-free-na-karte-i-prom
    ocja-z-batonami-lion.html

    No kurcze! czemu nikt mi wcześniej nie powiedział?! A ja marnowałem te
    gb wrzucając co 2 dni kod z batona :) Z drugiej strony za 15zł to
    miałbym 80GB...

    OK! Liczymy. Dajmy na to, że wystarczy mi 15 GB/mc. potrzebowałbym (przy
    założeniu, że promocja będzie działać identycznie jak przy Lionach i
    przy gramaturze 80g w cenie +- 3,40 zł/paczka) 3 paczek * 3,40 zł/paczkę
    = 10,20 zł/15GB + 15 zł za przedłużenie do miesiąca = 25,20 zł za 15GB
    ważne miesiąc (słabiej niż przy lionach ale dalej atrakcyjnie, chociaż 6
    za 6 daje lepsze wyniki:
    OL+bon = 25,20 zł / 15GB = 1,68 zł/GB;
    OL = 54,40zł / 80GB [nierealne wykorzystać bo resetują się co dwa dni) =
    0,68 zł/GB;
    6za6 = 18,00 zł / 18GB = 1,00 zł/GB)

    Na razie 6za6 miażdży, ale potem PomarańczoweCzipsy z bonem będą chyba
    rozwiązaniem.

  • 16. Data: 2014-08-27 01:21:39
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    PlaMa wrote:

> [...]
    > No kurcze! czemu nikt mi wcześniej nie powiedział?! A ja marnowałem te
    > gb wrzucając co 2 dni kod z batona :) Z drugiej strony za 15zł to

    Ech no chwila riserczu, albo zaglądanie na jdtech od czasu do czasu :)

    > Na razie 6za6 miażdży,

    Wiesz, promocja...

    > ale potem PomarańczoweCzipsy z bonem będą chyba
    > rozwiązaniem.

    Do czasu nowej promocji.

    Jakub

  • 17. Data: 2014-08-27 09:37:35
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    animka wrote:
    > NaPrawde?
    > Piszemy razem, nie rozwlekle.

    To mój popisowy błąd :)

    > Potfora, czyli coś pod forum? Jak potwora to potwora.

    Rozumiem, żeby dowcip dotarł do ciebie, musiałbym napisać potfora i
    otfora, inaczej dowcipu nie zauważysz.

    Jakub

  • 18. Data: 2014-08-27 11:22:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 27 Aug 2014 00:54:35 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >No kurcze! czemu nikt mi wcześniej nie powiedział?! A ja marnowałem te
    >gb wrzucając co 2 dni kod z batona :) Z drugiej strony za 15zł to
    >miałbym 80GB...

    A pytałeś?

> [...]
    >0,68 zł/GB;
    >6za6 = 18,00 zł / 18GB = 1,00 zł/GB)
    >
    >Na razie 6za6 miażdży, ale potem PomarańczoweCzipsy z bonem będą chyba

    Jak ktoś dużo gb potrzebuje to niech szybko zakupi dużo batonów,
    doładuje wszystko za jednym razem, a potem tylko co miesiąc bonem z
    inmedio przedłuża za 15zł te gb. Liony wychodzą taniej niż te laysy co
    mają być od września.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-08-27 18:24:07
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    dizel wrote:
> [...]
    > doładuje wszystko za jednym razem, a potem tylko co miesiąc bonem z
    > inmedio przedłuża za 15zł te gb. Liony wychodzą taniej niż te laysy co

    Tyle, że ich nie produkują od kilku miesięcy i trudno je znaleźć.

    Jakub

  • 20. Data: 2014-08-27 18:32:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On 27 Aug 2014 16:24:07 GMT, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    > Tyle, że ich nie produkują od kilku miesięcy i trudno je znaleźć.

    U siebie w mieście widziałem w paru miejscach z tego co piszą na
    telepolis też jeszcze w innych miastach można dostać.