  • 1. Data: 2014-08-16 23:55:57
    Temat: Android jako router wifi
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Mam pytanie do wszystkich, którzy korzystają z telefonu z włączonym
    tetheringiem.

    Mam ZTE V987 z dual simem, w karcie obsługującej WCDMA itp. siedzi
    Orange, na którym hula net z HSPDA+. Całość chodzi zadziwiająco dobrze i
    w normalnym użytkowaniu da się żyć z tą kartą, niemniej jednak gdy
    próbuję odpalić jakąś gierkę online zaczynają się problemy.

    Przez większość czasu całość chodzi świetnie z naprawdę niskimi pingami,
    jednak co jakiś czas gra zamiera jakbym tracił połączenie z internetem.
    Po chwili 10-30 sekund wraca połączenie. Całość powtarza się co jakiś czas.

    Wiecie jak na to zaradzić?
    Tel cały czas wskazuje H+, Próbowałem na Bruno i MIUI. O co chodzi?

  • 2. Data: 2014-08-17 00:04:07
    Temat: Re: Android jako router wifi
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    PlaMa wrote:
> [...]
    >
    > Wiecie jak na to zaradzić?
    > Tel cały czas wskazuje H+, Próbowałem na Bruno i MIUI. O co chodzi?

    Taka uroda dostępu mobilnego.

  • 3. Data: 2014-08-17 00:26:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 00:04:07 +0200, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:
    > Taka uroda dostępu mobilnego.

    Można by powiedzieć, że taki znak czasów. Coraz częściej urządzenia
    (lub usługi) działają niederministycznie i mało kto wie dlaczego.
    Kiedyś stan urządzenia można było określić najczęściej przez dwa
    stany: działa albo nie, postęp technologiczny dał nam nowy 3 stan
    "najczęściej działa", będący dowolną i mieszaną kombinacją dwóch
    poprzednich.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-08-17 04:38:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 16 Aug 2014 23:55:57 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >Po chwili 10-30 sekund wraca połączenie. Całość powtarza się co jakiś czas.

    Spróbuj na necie mobilnym innej sieci. Jeśli ta karta Orange to
    prepaid to tak to właśnie u nich wygląda. Znany problem z zamrażaniem
    połączenia i takie problemy występują, wystarczy włączyć skype i
    pogadać z kimś z włączoną kamerką to widać jakie są lagi i jak to
    wszystko działa. Po prostu infrastruktura Orange nie jest za dobra i
    jest przeciążona więc ci co używają netu mobilnego w prepaid mają
    najgorzej bo mają najniższy priorytet na nadajnkiach.
    Często potrafi zamrozić tak połączenie że tylko rozłączenie i ponowne
    połączenie pomaga.
    Wystarczy zacząć ściągać jakiś i plik i po jakimś czasie wszystko się
    zatrzymuje i tyle. Jeśli za dużo danych zaczniesz odbierać czy wysyłać
    na raz to system tak reaguje że zamraża połączenie, czasem na chwilę,
    a czasem na stałe czyli trzeba próbować od nowa się łączyć bo wszystko
    stoi w miejscu.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-08-17 08:17:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-16 23:55, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Wiecie jak na to zaradzić?
    > Tel cały czas wskazuje H+, Próbowałem na Bruno i MIUI. O co chodzi?

    Masz i tak (chyba?) wyjątkowe szczęście że w innych sytuacjach tethering
    "chodzi świetnie". Mam kilka urządzeń, i niezależnie od operatora ta
    funkcja wręcz nie nadaje si e do użytku. Prędkości najwyżej na poziomie
    EDGE, ping jak w necie satelitarnym.. Gdyby nie ten Twój post to
    sądziłem że Android i tethering to dwie wzajemnie się wykluczające sprawy.

  • 6. Data: 2014-08-17 08:29:36
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-08-16 o 23:55, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Wiecie jak na to zaradzić?
    > Tel cały czas wskazuje H+, Próbowałem na Bruno i MIUI. O co chodzi?

    Gry online potrafią być bardzo wymagające jeśli chodzi o prędkość
    internetu, czasami gram w OpenTTD i przy zaawansowanej grze zrywa
    połączenie gdy prędkość spadnie poniżej 5 Mb/s. To że chodzi Ci to w
    miarę stabilnie to i tak powód do radości
    Pozdrawiam Dan.

  • 7. Data: 2014-08-17 19:48:57
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

> [...]
    > Po chwili 10-30 sekund wraca połączenie. Całość powtarza się co jakiś czas.

    Ja zmieniłem operatora. Orange niestety działa jak działa. Z tym że ja
    mieszkam w dużym mieście, więc dla mnie zmiana opa była banalnie prosta.
    ATSD nie wiem czy używasz, ale warto zainstalować jakiś widget który
    będzie działał jako włacznik routera Wi-Fi, czy danych. Ja używam
    Elixira :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 8. Data: 2014-08-17 19:56:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    > ATSD nie wiem czy używasz, ale warto zainstalować jakiś widget który
    > będzie działał jako włacznik routera Wi-Fi, czy danych. Ja używam Elixira
    > :-)

    Do czego?

  • 9. Data: 2014-08-17 20:03:40
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 19:56, Pszemol pisze:

    > Do czego?

    Do właczania/wyłączania routera Wi-Fi i właczania/wyłączania transmisji
    danych.
    W iOSie są widgety?

  • 10. Data: 2014-08-17 20:06:52
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 19:56, Pszemol pisze:
    > "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    >
    > Do czego?

    ATSD w iTunes Store (sklepie z muzyką Apple'a) znajdę takich wykonawców
    jak Sabaton, Manowar, Sylwia Grzeszczak, Piersi, Weekend, czy Papa
    D/Papa Dance?