  • 21. Data: 2014-08-27 22:40:30
    Temat: Re: Red Bull Mobile LTE
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-27 11:22, dizel pisze:

    > A pytałeś?

    No a pytał się ktoś czy chcę się o to spytać? hę? ;)

    > Jak ktoś dużo gb potrzebuje to niech szybko zakupi dużo batonów,
    > doładuje wszystko za jednym razem, a potem tylko co miesiąc bonem z
    > inmedio przedłuża za 15zł te gb. Liony wychodzą taniej niż te laysy co
    > mają być od września.

    to tak proste, że aż genialne :D Po przeczytaniu tego szybko
    podskoczyłem do Auchan i dokupiłem 17 batonów :) na pół roku mam neta :)

    > Pozdrawiam

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 22. Data: 2014-08-30 21:37:36
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-27 22:40, PlaMa pisze:

    > to tak proste, że aż genialne :D Po przeczytaniu tego szybko
    > podskoczyłem do Auchan i dokupiłem 17 batonów :) na pół roku mam neta :)

    paradoksalnie dopiero w 3 puncie udało mi się dostać bony :)
    Czy są jakieś plotki, że mają je wycofać? Bo na razie kupiłem 3, ale
    może lepiej dokupić więcej?

    No i pytanie zasadnicze, mam:

    "środki na transfer danych 29.09.2014 (30 dni) 9499,10 PLN"

    czy to "ważne do: 29.09.2014" jest równoważne z 29.09.2014 23:59? Czy
    może o północy 29ego znikają z konta?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 23. Data: 2014-08-31 08:43:13
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 30 Aug 2014 21:37:36 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >paradoksalnie dopiero w 3 puncie udało mi się dostać bony :)
    >Czy są jakieś plotki, że mają je wycofać? Bo na razie kupiłem 3, ale
    >może lepiej dokupić więcej?

    Przecież masz wyżej napisane że kody w Lionach kończą się dziś, od
    jutra będą w paczkach lays, z tego co wiem kod z liona nie zadziała od
    jutra w tej nowej promocji.
    Ale podobno kody są już nawet w jakiś najmniejszych paczkach lays za
    1,29 więc w sumie będzie i tak się opłacało to kupować.

    Do końca dnia 29.09.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2014-08-31 11:32:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-31 o 08:43, dizel pisze:

    > Przecież masz wyżej napisane że kody w Lionach kończą się dziś, od
    > jutra będą w paczkach lays, z tego co wiem kod z liona nie zadziała od
    > jutra w tej nowej promocji.

    Ale ja piszę o bonach na transfer z Inmedio/Relay/itp. :)

    > Ale podobno kody są już nawet w jakiś najmniejszych paczkach lays za
    > 1,29 więc w sumie będzie i tak się opłacało to kupować.

    Uno - wolę jednak liony za 0,90zł ;)
    Due - w sumie nic nie wiadomo... myk z lionami opierał się na bonusie
    kwotowym. Jak dadzą rzeczywiście 100mb to będzie można tylko zaszlochać

    Super, dzięki :)

  • 25. Data: 2014-08-31 12:13:05
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 31 Aug 2014 11:32:04 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Ale ja piszę o bonach na transfer z Inmedio/Relay/itp. :)

    No tak machnąłem się. Wcześniej były bony już długo, potem na jakiś
    czas wycofali, teraz znowu są tylko już mniej MB się dostaje, myślę że
    3 wystarczą na razie. Do końca roku nic się raczej nie zadzieje choć
    nigdy nic nie wiadomo.

    >Uno - wolę jednak liony za 0,90zł ;)
    >Due - w sumie nic nie wiadomo... myk z lionami opierał się na bonusie
    >kwotowym. Jak dadzą rzeczywiście 100mb to będzie można tylko zaszlochać

    Będzie na 100% tak samo.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-09-01 20:36:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-31 o 12:13, dizel pisze:

    > Będzie na 100% tak samo.

    I jak? Coś wiadomo z czipsami?

  • 27. Data: 2014-09-04 09:17:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 01 Sep 2014 20:36:34 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >I jak? Coś wiadomo z czipsami?

    Można trafić najmniejsze opakowanie lays z kodami w cenie 1-1,20.
    Tyle że trochę Orange pogmatwał sprawę.
    Przed wbiciem kodu trzeba zmienić na taryfę One, Pop lub Go. Jak
    przyznane zostanie 500zł to wtedy zmieniamy taryfę na Free, pakiet nie
    przepada po zmianie taryfy.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-09-04 14:52:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 04 Sep 2014 09:17:46 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >Przed wbiciem kodu trzeba zmienić na taryfę One, Pop lub Go. Jak
    >przyznane zostanie 500zł to wtedy zmieniamy taryfę na Free, pakiet nie

    Może się komuś przyda opis bo właśnie przed chwilą doładowałem sobie
    internet.
    1. Kupujemy dowolną liczbę paczek małych chipsów Lays. Ja kupiłem 5
    po 0,99gr w Tesco.
    2. Kupujemy w inmedio wydruk na 500MB za 15zł.
    3. Zmieniamy taryfę na POP, One lub Go. W moim przypadku była to POP.
    4. Ładujemy w moim przypadku 5 kodów z lays co daje łącznie
    5x512=2560zł na internet ważny do końca dnia następnego.
    5. Doładowujemy bon z inmedio za 15zł.W tym momencie mamy już 2560zł
    ważne 30 dni.
    6. Zmieniamy taryfę na Orange Free.
    W sumie mamy 25gb ważne 30 dni za 20zł.