  • Data: 2014-09-04 14:52:57
    Temat: Re: Red Bull Mobile LTE
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 04 Sep 2014 09:17:46 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >Można trafić najmniejsze opakowanie lays z kodami w cenie 1-1,20.
    >Tyle że trochę Orange pogmatwał sprawę.
    >Przed wbiciem kodu trzeba zmienić na taryfę One, Pop lub Go. Jak
    >przyznane zostanie 500zł to wtedy zmieniamy taryfę na Free, pakiet nie
    >przepada po zmianie taryfy.

    Może się komuś przyda opis bo właśnie przed chwilą doładowałem sobie
    internet.
    1. Kupujemy dowolną liczbę paczek małych chipsów Lays. Ja kupiłem 5
    po 0,99gr w Tesco.
    2. Kupujemy w inmedio wydruk na 500MB za 15zł.
    3. Zmieniamy taryfę na POP, One lub Go. W moim przypadku była to POP.
    4. Ładujemy w moim przypadku 5 kodów z lays co daje łącznie
    5x512=2560zł na internet ważny do końca dnia następnego.
    5. Doładowujemy bon z inmedio za 15zł.W tym momencie mamy już 2560zł
    ważne 30 dni.
    6. Zmieniamy taryfę na Orange Free.
    W sumie mamy 25gb ważne 30 dni za 20zł.