eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Ręczny" a przegląd.Re: "Ręczny" a przegląd.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagw226.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Ręczny" a przegląd.
    Date: Fri, 20 Dec 2024 12:58:34 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <par8z40puj9i$.p9wvpg174onw.dlg@40tude.net>
    References: <vjrpb0$31di5$1@paganini.bofh.team> <vjs86s$5i6$2@news.chmurka.net>
    <vjsqi4$24co6$1@news.icm.edu.pl> <vjsrc2$o51$1@news.chmurka.net>
    <vjsrv5$24f1b$1@news.icm.edu.pl> <vjsu5h$o50$5@news.chmurka.net>
    <1atuj367losqj.1orxmiwvi2ywl$.dlg@40tude.net>
    <vjv2tq$s2m$4@news.chmurka.net>
    <md9t2owg66v4$.1toux0e2vus1b.dlg@40tude.net>
    <vjvdvi$28fg7$1@news.icm.edu.pl> <vjvegn$7q3$2@news.chmurka.net>
    <vjvflu$28i83$1@news.icm.edu.pl> <vjvfsl$7q2$2@news.chmurka.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagw226.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.178.226";
    logging-data="24032";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:656ZjXDyg0kJIjLhD8uG0BQDVyk=
    sha256:9F7q+wyypCVsmYyOzBrD6LpciltTbd851JxizIdRFTM=
    sha1:Ag5K4LOlMT1NQhgK2pbah7f0gZ4=
    sha256:P0FMfjOwdritz2wI2Bj2sINznSocBphtCtuo+V+ZHH0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727241
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 18 Dec 2024 22:47:57 +0100, Shrek wrote:
    > W dniu 18.12.2024 o 22:43, Pixel®🇵🇱 pisze:
    >> To może być kwestią "pierwszego poślizgu" bo tam lubi być wilgoć, która
    >> później znika. Podczas jazdy, to raczej nieistotne. Nie mniej bębny są
    >> po prostu bardziej trwałe i mało wymagające obsługi.
    >
    > Nie - testowane parę razy pod rząd. Jak masz "przepisowo" na trzeci
    > ząbek to ledwo hamuje. Jak poluzujesz tak że łapie pod kątem 45 stopni
    > to najpierw nie hamuje w zasadzie wcale (choć jakbyś stał to już
    > konkretną siłę trzebaby przyłożyć, ale nie ma problemu żeby ruszyć
    > silnikiem) ale w pewnym momencie staje dęba.

    A gdzie regulujesz?
    Kąt dżwigni w kabinie nie powinien miec znaczenia.
    Chyba, że jest tam jakis ogranicznik, i ponad 45 stopni to trzeba coś
    wygiąć.

    A z kolej przy kołach kąty z reguły malutkie, ząbek nie ma znaczenia.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: