    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 8 Apr 2014 22:15:38 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: śledź z 2 portami USB 3.0

    On Tue, 8 Apr 2014, Pszemol wrote:

    > Śruba o twardości stali 10 pasująca rozmiarem i gwintem do mojego
    > zawieszenia to jest wszystko co mnie interesuje przy zakupie śrub do
    > mojego auta...

    Ale ludziska są wybredne.
    Niektórzy jeszcze by chcieli, żeby ta "10" była w zapisie dziesiątkowym,
    a nie oktalnym albo co gorsza dwójkowym (dobra, przesadzam, ale
    inne prawdopodobne, np. szóstkowy, są rzadziej spotykane ;))

    > Ich smak, kolor czy zapach są dla mnie nieistotne...
    >
    > Dlatego dziwię się, być może niesłusznie, że hurtowania trzymałaby
    > asortyment 3 różnych "takich samych" śrub do zawieszenia...
    > Trzeba by się zapytać pracownika hurtowni co typowy klient robi,
    > gdy skończą się im śruby Swag i Febi, czy bierze śrubę Lemfordera
    > czy mówi grzecznie "dziękuję" i wychodzi "z kwitkiem"?

    Ototo :)
    Popatrz na to z takiej strony: klient, otrzymawszy 3 modele do
    wyboru, czuje się przytłoczony wyborem i pewnie już nigdzie
    indziej nie pojedzie. Nim wylosuje właściwy model inne hurtownie
    będą już pozamykane ;)

    pzdr, Gotfryd