  • Data: 2012-11-04 22:52:08
    Temat: Re: [Re]instalacja systemu
    Od: Chris <s...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-04 22:17, PK pisze:

    > Mogłem coś przegapić, ale dawniej takie rzeczy to się robiło wektorowo,
    > więc co za różnica ile tym zakleisz budynków? :P

    Ale to co jest na tym banerku jest robione w 3D .. powiem ci że nawet
    robienie głupiej reklamy dla McDonalda było obrabiane bo trzeba było
    dorabiać odpowiedniej wielkości i rozmieszczenie tych kropek czegoś tam
    na bułce :) bardzo dużo niby standardowych elementów na reklamach to
    obiekty 3D pokryte teksturami.

    > W szczególności jako mieszaniec dużego miasta muszę podkreślić (bez
    > przyjemności :/), że budynki były oklejane na długo przed 64-bitowym
    > Windowsem :).

    System 64-bit istnieje od dawna, nawet XP jest w wersji 64-bit (bazował
    na win serwer 2003)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.