  • Data: 2012-11-07 01:20:31
    Temat: Re: [Re]instalacja systemu
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-06 01:00, PK pisze:

    > Nie wiem jak jest teraz, ale kiedy przechodziłem na Chrome, "Fx" słynął
    > z memory leaków. Poprawili coś? Rzeczywiście potrafił 1GB pożreć szybko
    > (co jest efektem zauważalnym przy 2GB w obudowie ;)).

    Poprawili. Firefoks jest taki, że ile RAM-u byś mu nie dał to tyle sobie
    zajmie. Gdy miałem 1GB i otwierałem mnóstwo kart to gospodarował nią
    dosyć sensownie. Dało się i przeglądać strony, i pracować z innymi
    aplikacjami. Teraz na 4GB (cały czas Win XP Pro 32-bit) i sobie
    odpowiednio zwiększa owo pamięciowe rozpasanie.

    Za to co innego w Firefoksie zepsuli: działanie Flasha i akcelerację.
    Mocno rozbudowane strony przycinają niemiłosiernie przeglądarkę do tego
    stopnia, że w otwartych w nowych kartach z linków strony się ładują,
    ładują i tylko postęp ładowania widać. Gdy te linki wkleję do Chrome to
    otwierają się w sekundzie. Mowa o Firefoksie z zainstalowanymi różnymi
    dodatkami. Do niedawna złego słowa nie mogłem powiedzieć, bo mój
    przeładowany wtyczkami Firefox działał równie szybko jak Chrome bez
    dodatków. Niezależnie od tego czy kart było 5 czy 55. Teraz jednak
    (najprawdopodobniej to wina nowszego Flasha), od kilku dni, gdy na
    innych przeglądarkach strony śmigają to Fx muli (nawet przy 5-ciu
    kartach). A używam go tylko ze względu na pewne dodatki. Jednak komfort
    pracy (a właściwie teraz jego brak) chyba wpłynie na to, że się z nim
    (na dłużej) rozstanę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/